نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تحول در گرو انتخابات و اعتماد به جوانان است

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه چیزی از عمر صهیونیسم واستکبار باقی نمانده، تحول در مسیر انقلاب را در گرو انتخابات و توجه به جوانان دانست.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۰۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  مومنین روزه دار همزمان با حلول ماه شوال نماز عید سعید فطر را در اقصی نقاط استان چهارمحال و بختیاری  همزمان با سراسر کشور با نوای معنوی" اللهم اهل الکبریای والعظمه... " اقامه کردند.

نماز عید سعید فطر در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری  نیز با حضور باشکوه مردم به امامت نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه این شهر با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه اول نماز عید سعید فطر   در شهرکرد، شرایط زکات فطریه را تشریح کرد و با بیان اینکه پرداخت زکات واجب است خواستار اطمینان از رسیدن این زکات به دست افراد مستحق توسط فرد یا دستگاه های مورد اطمینان شد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری  در خطبه دوم به دو نکته  پرداخت و ابتدا فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان را یادآوری کرد و با اشاره به اهمیت تحول در مسیر انقلاب، گفت: باید به جوانان اعتماد کرد و کار را به آنها سپرد و از آنها استمداد جست و تلاش کرد تا آنها نقش آفرین باشند و تحول آنگونه که باید حقش ادا شود.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: نقش تحول در ادامه مسیر انقلاب در گرو انتخابات است و انتخابات نقش اساسی در تحول دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، در بیان مطلب دوم به مسئله قدس وفلسطین اشاره کرد و گفت: فلسطینان عزیز با مظلومیت در خط مقدم دفاع از آرمان های انقلاب واسلام هستند و نیازمند حمایت اند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی جوانان ودانشجویان استان چهارمحال و بختیاری  برای حمایت از مردم فلسطین، افزود: جوانان و دانشجویان و مردم خوب ما آماده پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین هستند .

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری  تصریح کرد: چیزی از عمر صهیونیسم واستکبار باقی نمانده است و بزودی شاهد نابودی آنها خواهیم بود.

ارسال نظرات