امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با تأکید بر لزوم خروج آمریکا از منطقه گفت: آمریکا با ورود خود به هر کشوری فقط ویرانی، خرابی، نا آرامی و گروه‌های تروریستی به وجود آورده و باعث ایجاد جنایت‌های عظیم در منطقه شده است.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۱۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد طیبی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در جوار ملکوتی حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) با تبریک فرارسیدن ماه شوال اظهار کرد: مردم مؤمن و روزه‌دار سراسر جهان یک‌ماه مهمان پروردگار بوده و با مناجات و عبادت خود دل‌های خود را از هرگونه گناه پاک کردند.

وی ماه رمضان را ماه بخشش گناهان دانست و افزود: در این ماه و در شب‌های قدر تمامی گناهان بخشیده و سرنوشت انسان نوشته می‌شود و سرانجام در آخرین روز این ماه فرشتگان خطاب و روزه‌داران می‌گویند پروردگار تمام گناهان شما را بخشیده است.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با ابراز تأسف از حادثه تروریستی در مدرسه سیدالشهدا (ع) کابل خطاب گفت: در این جنایت هولناک ۸۰ تن از دختران معصوم و نوجوان افغانستانی به شهادت رسیدند، ولی در کمال تعجب تمامی کشور‌های غربی که ادعا‌های بشردوستانه آنان گوش فلک را کر می‌کند روزه سکوت گرفته و هیچ واکنشی نداشته‌اند.

طیبی با تأکید بر لزوم خروج آمریکا از منطقه بیان کرد: آمریکا با حمله و ورود به هر کشوری فقط ویرانی، خرابی، نا آرامی و گروه‌های تروریستی به وجود آورده و باعث ایجاد جنایت‌های عظیم در منطقه شده است که نمونه آخر آن را در افغانستان شاهد بودیم.

وی با تأکید بر اینکه تمامی کارگزاران جمهوری اسلامی باید به افزایش مشارکت در انتخابات کمک کنند، تصریح کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری اولویت اول در انتخابات مشارکت و سپس انتخاب اصلح است و ایشان برای انتخاب اصلح معیار‌هایی را مشخص کردند، لذا تمامی مردم برای برون‌رفت کشور از این شرایط باید به این معیار‌ها توجه و رئیس‌جمهوری در طراز انقلاب اسلامی را انتخاب کنند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه همچنین با اشاره به اعلام تائید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس در آستانه‌اشرفیه خطاب به کاندید‌ها گفت: کاندیدا‌های انتخابات شورای شهر و میان‌دوره‌ای مجلس در تبلیغات خود باید برنامه‌های خود را اعلام و از تخریب رقبای خود پرهیزکرده و به خرید رأی اقدام نکنند، زیرا جایگاه انسان بیشتر از خرید رأی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات