خبرهای داغ:
آیت اله گفت: هر کسی باعث شود یک نفر کمتر در انتخابات حضور پیدا کند و مردم را به عدم حضور تشویق کند، نغمه شیطانی است. ما وظیفه داریم برای حضور در انتخابات حماسه آفرینی کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۴۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک عید بزرگ مسلمین اظهار کرد: خدای متعال ما را به تقوا دعوت کرد و خودش را نیز اهل تقوا معرفی کرد.

وی تصریح کرد: انسان با خداوند عهد و پیمان دارد تا معبودی جز خدا را نپرستد و خود را در عهد و پیمان های با خدا حفظ کند و این یکی از مصادیق محکم تقواست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: بعد از یک ماه با برکت و سراسر بندگی، امروز عید فطر اعلام شد که آن را به همه مومنان تبریک عرض می کنم. ماه مبارک رمضان با سحرخیزی، ملاقات با قرآن، مناجات و مواسات گذشت و برکات بسیاری داشت.

خطیب نماز عید فطر خاطرنشان کرد: خدا را شکر می کنیم که نماز عید فطر به صورت متمرکز در قزوین و نقاط دیگر استان برگزار شد و این همدلی و تمرکز در برگزاری نماز عید فطر، توصیه جدی دین است.

وی عنوان کرد: مهمانی خدا برای بندگانش بسیار نورانی و مملو از کرامت بود و از خداوند میخواهیم دستمان را بگیرد تا آن چه بدست آورده ایم را از دست ندهیم و این انس با قرآن که در ماه رمضان افزایش می یابد را در طول سال حفظ کنیم.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: آیات قرآن چشمه‌های رحمت حق هستند و ریشه های انسانی ما با چشمه های رحمت حق جان می گیرد و انسانیت انسان با قرآن شکوفا می شود و همت کنیم تا این شکوفایی را ماه مبارک آینده نگه داریم.

آیت‌الله عابدینی کشتار دختران دانش آموز در افغانستان را به ملت مظلوم این کشور تسلیت گفت و تصریح کرد: شهادت مظلومان این کشور که قربانی ترور شدند را تسلیت عرض می کنم و از خدا می خواهیم شر اشرار و ظالمان و جنایتکاران آمریکایی که همه این فجایع به آنها بر می گردد را از سر مسلمانان کوتاه کند.

وی بیان کرد: خیلی امیدواریم غده سرطانی صهیونیست به زودی از میان برود و نامی از آن باقی نماند. ما خودمان را همدرد مردم مظلوم فلسطین می دانیم، کودکان، مردان و زنانی که مقاومت می کنند و سیلی انتقام بر صورت صهیونیست ها نواخته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: مردم فلسطین تا چند سال پیش با سنگ در مقابل صهیونیست ها مقاومت می کردند اما امروز شاهدیم هر روز قدرتشان ارتقا می یابد و سلاح هایشان پیشرفته تر می شود و خدا را شاکریم که به آیه "واَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة" عمل می شود.

خطیب نماز عید فطر بیان کرد: زمانی صهیونیست ها برای تمام منطقه برنامه داشتند اما امروز کار به جایی رسیده دور خودشان دیوار کشیده اند و ان‌شاءالله آن دیوار با سیلی انتقام بر چهره کریه آنها ریخته خواهد شد تا آنجایی که هیچ اشغالگر صهیونیستی در هیچ جای جهان روی آسایش و امنیت را نبیند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری از وظایف جدی ماست و همه می باید سرباز رهبر و دین باشیم تا تعداد شرکت کنندگان در انتخابات افزایش یابد.

آیت‌الله عابدینی افزود: در این مسیر بیدار باشیم و بصیرت داشته باشیم تا آن کسانی که با کلمات فتنه‌انگیز درباره انتخابات صحبت می کنند و خون شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی ها و هزاران شهید دیگر را نمی بینند و یکه تازانه بر مرکب هوا و هوس سوار شده و نغمه شیطانی سر می دهند را مراقبت کنیم.

امام جمعه قزوین گفت: هر کسی باعث شود یک نفر کمتر در انتخابات حضور پیدا کند و مردم را به عدم حضور تشویق کند، نغمه شیطانی است. ما وظیفه داریم برای حضور در انتخابات حماسه آفرینی کنیم.

وی ادامه داد: در باب شورا ها افرادی را انتخاب کنیم که اهل این کار، امانتدار، پاک دست و دارای روحیه صداقت و خدمتگزاری باشند و مبادا خودمان را به دام کسانی بیندازیم که چشم طمع به بیت‌المال داشته باشند و نیت خدمت ندارند و برای سوء استفاده وارد این عرصه می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: مسائل بهداشتی را حتما بیشتر رعایت کنیم تا این ویروس از مردم ما و دنیا دست بردارد و مردم روی آسایش و سلامتی ببینند و برای بیماران کرونایی، غیر کرونایی و فقرا دعا کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها