امام جمعه رامسر:

حففظ ثمرات ماه رمضان به جهاد اکبر نیاز دارد/ عده‌ای حیات سیاسی شان در گرو شایعات بی اساس است

ساری-امام جمعه رامسر با تصریح بر اینکه عده‌ای حیات سیاسی و اجتماعی شان برپایه اخبار و شایعات بی اساس است، افزود:عده‌ای درصدد القا انتخابات مهندسی شده در افکار عمومی هستند که این عده فاسق می‌باشند.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۵۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام دکتر حسین تقی پور در خطبه های امروز نماز عید سعید فطر ضمن تبریک عید فطر و قبولی طاعات و عبادات گفت: تقوا ثمره ماه رمضان است لذاحفظ ثمره از بوجود آوردن اصل آن مشکل است .

امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه برای حفظ ثمره ماه رمضان نیاز به جهاد اکبر و بصیرت است، افزود: باید در حفاظت ثمره ماه رمضان کوشش کرد و نگذاشت این ثمره زایل شود.

خطیب جمعه رامسر در ادامه با تصریح بر اینکه امنیت هدیه باعظمتی است که با تقدیم جان تامین شده است، اضافه کرد: نیروهای مسلح برای تامین امنیت جان خویش را فدا می کنند و مظلومانه به شهادت می رسند.

حجت الاسلام دکتر تقی پور با محکوم کردن جنایت وحشیانه گروه های تروریستی در کابل افغانستان گفت: امروزه مشاهده می کنید از کابل تا کربلا خونین است  و گروه های تروریستی حتی به دانش آموزان دختری که در مدرسه مشغول تحصیل هستند، رحم نمی کنند.لذا ما در غم افغانستان و بازماندگان خانواده شهدا شریک هستیم.

امام جمعه رامسر با تاکید براینکه هرجا امریکا بود جز ناامنی و تضییع حقوق آن کشور ثمره ای نداشت، افزود: عده ای بر ما خرده می گیرند که چرا از آمریکا می گویید ، اما وقتی آمریکا و صهیونیست ها همیشه بر علیه مردم اقدام می کند، آیا نباید دشمن شناس بود و از آنان نگفت.

حجت الاسلام دکتر تقی پور در ادامه به حملات چند روز اخیر رژیم اشغالگر قدس به مسجد الاقصی و مردم فلسطین اشاره کرد و  گفت: انشا ء الله صبح پیروزی نزدیک است و روزی در قدس نماز خواهیم خواند.

امام جمعه رامسر به انتخابات پیش رو هم اشاره و خاطرنشان کرد: باید مراقب شایعات و اخبار ی که باعث برهم زدن امنیت روانی افکار عمومی می شود، بود.

حجت الاسلام دکتر تقی پور گفت:یکی از شئون تقوا آن است که با تحقیق و فکر و بصیرت پای وقتی صندوق رای حاضر شویم.

خطیب جمعه رامسر با تاکید بر آیات قرآن مبنی بر اینکه با اخبار مرجفون و شایعه پراکنان باید برخورد کرد، گفت:عده ای  بیمار دل هستند و خبرهای بی پایه و اساس منتشر می کنند لذا شاهدهستیم که سرعت انتشار اخبار بی اساس از سرعت انتشار ویروس کرونا سریعتر است .

امام جمعه رامسر با تصریح بر اینکه عده ای حیات سیاسی و اجتماعی شان برپایه اخبار و شایعات بی اساس است، افزود:عده ای درصدد القا انتخابات مهندسی شده در افکار عمومی هستند که این عده فاسق می باشند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار