خبرهای داغ:
جمعی از دانشجویان و مردم در اعتراض به حمله رژیم صهیونیسیتی به غزه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۷۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از دانشجویان و مردم در اعتراض به حمله رژیم صهیونیسیتی به غزه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند.

دانشجویان و مردم در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد از دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین حرکت کردند.

پرچم اسرائیل و آمریکا به آتش کشیده شد

مردم و دانشجوها در این راهپیمایی و تجمع برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرچم اسرائیل و آمریکا را به آتش کشیدند.

*  حمل پرچم ۲۰ متری فلسطین 

مردم در این راهپیمایی پرچم ۲۰ متری فلسطین را حمل کرده و  با سر دادن شعارهایی همچون "جنایت اسرائیل حمایت آمریکا"، "برابر رژیم اشغالگر؛ باید که متحد شویم سراسر"، "هنگام پیروزی ما می‌رسد آزادی قدس فرا می‌رسد"، "مرگ بر آمریکا"،"مرگ بر اسرائیل"، "بیت المقدس قبله نخستین رها شود با قدرت مسلمین"، "مرگ بر این ظلم و بر این جنگتان؛ قدس رها می‌شود از چنگ تان"، "رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است سرنوشت اسرائیل نابودی و سقوط است"، "الله الله اکبر آمریکا شیطان الاکبر" و... خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشتند.

گنبد آهنین اسرائیل به یک آبکش حلبی تبدیل شده است
 
حجت الاسلام سرلک از اساتید حوزه و دانشگاه هم در این مراسم با اشاره به آرزوی شهید سلیمانی برای نابودی اسرائیل در این مراسم گفت: شهید سلیمانی آرزوی نابودی اسرائیل را داشت از این رو امروز گنبد آهنین اسرائیل به یک آبکش حلبی تبدیل شده است و این اراده خداوند است که هر چه باطل است از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه ما نباید یادمان برود که هیچ گاه زیر بار ظلم نرویم و هیچ گاه نیز ظلم نکنیم و این راهی است که شهید سلیمانی به ما یاد داد، اظهار داشت: ما نباید زیر بار ظلم برویم حتی اگر این ظالم گردن کلفتی به مانند آمریکا باشد.

 

رییس دفتر جنبش حماس: می‌خواهم پیام پیروزی قدس را به شما تقدیم کنم

در این مراسم خالد القدومی رییس دفتر جنبش حماس در تهران در جمع دانشجویان به سخنرانی پرداخت و گفت: درود بر ملت شریف ایران که پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند.
 
خالد القدومی افزود: من می‌خواهم پیام پیروزی قدس را به شما تقدیم کنم. امروز مقاومت، قدس و فلسطین پیروز است امروز کودکان و جوانان فلسطین یک پیام را برای مردم دنیا فرستادند و آن هم اینکه مقاومت می‌تواند با موشک‌های خود رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد.

رییس دفتر جنبش حماس در تهران با اشاره به اینکه امروز ملت فلسطین پیام عزت و سربلندی را به دنیا مخابره کرده تصریح کرد: ما امروز در مسجد الاقصی ایستاده ایم و جوانان فلسطینی از ماه رمضان تاکنون اجازه ندادند افراطی‌های صهیونیستی به مسجد الاقصی هتک حرمت کنند و این آرمان فلسطین است.

وی در پایان ضمن تبریک عید سعید فطر به راهپیمایی کنندگان تصریح کرد: ان شاالله که همه ما در مسجد الاقصی در کنار هم نماز بخوانیم.

 

قرائت بیانیه پایانی/ مرگ و نابودی از هر زمان به رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شده است
 
در پایان این راهپیمانی و تجمع مردمی دانشجویی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیانیه‌ای به شرح زیر قرائت شد:

«بسم الله القاصم الجبارین

إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

سلام بر ارواح پاک شهدای راه آزادسازی قدس که در اعتلای این آرمان مقدس جان‌های خود را فدا کرده و پیام آزادگی را به جهانیان رساندند، بویژه شهید عماد و جهاد مغنیه، شهید فتحی شقاقی، شهید ابومهدی المهندس و سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی.

در این ایام که رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی شقاوت و جنایت را به اوج خود رسانده و در سکوت سازمان‌های بین المللی دست به قلع و قمع نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی می‌زند و هم چنین با پرتاب موشک به مناطق مسکونی، جان کودکان و غیرنظامیان بی گناه را می‌گیرد، در اینجا جمع شده ایم تا انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و همدردی خود را با مردم فلسطین مظلوم و عزیز اعلام نماییم.

هم چنین این روز‌ها شاهد بیرون راندن فلسطینی‌ها از خانه هایشان در محله شیخ جراح واقع در قدس شرقی هستیم، هرچند دزدی و غصب کردن کار همیشگی این رژیم شیطانی می‌باشد، اما سکوت مجامع حقوق بشری و سازمان‌های بین المللی که داعیه دار برقراری عدالت در دنیا هستند در برابر این اقدامات تعجب ما را بر می‌انگیزد.

ما دانشجویان و ملت انقلابی ایران در روز عید بندگی با صدایی رسا اعلام می‌کنیم که تا آخرین قطره خونمان پای آرمان مقدس قدس شریف ایستاده ایم و تا نابودی رژیم صهیونیستی و آزاد سازی فلسطین از چنگال این رژیم دیو صفت دست از مبارزه علمی، رسانه‌ای و ... بر نخواهیم داشت و همواره حامی مردم فلسطین خواهیم بود.

امروزه مرگ و نابودی از هر زمان به رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شده است. دیگر تنها سلاح مقاومین فلسطینی سنگ نیست و جهان شاهد حملات موشکی گسترده مقاومت اسلامی فلسطین در شهر‌های تل آویو و حیفا می‌باشد. حال که دنیا این نمایش اقتدار را دیده است به تمام دولت‌ها خصوصا شیوخ عرب منطقه که سودای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دارند هشدار می‌دهیم که پایان تلخی در انتظار آن‌ها و حکومت هایشان خواهد بود.

ما دانشجویان و ملت انقلابی به پیرمرشدمان حضرت آیت الله خامنه‌ای نیز اعلام می‌داریم که ما تا آخرین نفس پای این آرمان مقدس ایستاده ایم و ذره‌ای از دفاع فلسطین و قدس کوتاه نخواهیم آمد و همانطور که حضرت عالی توقع دارید علم حمایت از فلسطین را به زمین نخواهیم گذاشت.

هم چنین حمایت و همبستگی خود را با گروه‌های مقاومت فلسطینی من جمله حماس و جهاد اسلامی و باقی گروه‌های مقاومت در منطقه اعلام داشته و به آن‌ها می‌گوییم:" تحرکوا بسم الله الی الاَمام"

ان شاالله که بزودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین و قدس شریف باشیم؛ و سیعلم الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون»

ارسال نظرات
پر بیننده ها