خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی میشود و لذا برهنگان تکلیف است که بصورت پرشور در انتخابات شرکت کنند.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۹۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰

حجت الاسلام جوادفاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب اظهارداشت: انتخابات نماد بزرگی از دموکراسی و مردم‌سالاری در کشور است و بعد از انقلاب همواره با شور و هیجان خاص مردم برگزار شده است.

وی افزود : حضور پرشور وحداکثری در انتخابات انقلاب را بیمه می کند و لذا بر همه کسانی که شرایط حضور در انتخابات را دارند تکلیف است که فعالانه در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد : انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین انتخابات کشور است که رئیس دستگاه اجرایی کشور را بوسیله آراء مردم انتخاب می کند همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که نقش مهمی در اداره شهرها و روستاهای کشور دارند در انتخابات پیش رو برگزار می شود که حضور مردم در این انتخابات لازم و ضروری است .

نماینده ولی فقیه در شهرستان تاکید کرد : امروز چشم جهانیان به انتخابات کشور و میزان حضور و مشارکت مردم در آن است و لذا مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی باید با حضور حداکثری خود به جهان ثابت کنند که پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

ارسال نظرات