امام جماعت مسجد جامع پاکدشت در خطبه نماز فطر:
امام جماعت مسجد جامع پاکدشت گفت: امروز اگر مردم ما از وضعیت موجود گله مند هستند به خاطر وجود مسئولان بی کفایت است، مردم ما گناهی ندارند.
کد خبر: ۹۳۴۲۰۶۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نماز عید فطر امروز در مسجد جامع پاکدشت و  برخی مساجد دیگر برگزار شد. حجت الاسلام احمد ترابی امام جماعت مسجد جامع پاکدشت امروز در خطبه های این با تبریک عید بندگی، گفت: خدا دنبال بهانه است برای بخشیدن انسانها و این عید، روز پاک شدن روزه داران است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: امروز اگر مردم ما از وضعیت موجود گله مند هستند به خاطر وجود مسئولان بی کفایت است، مردم ما که گناهی ندارند.

وی با اشاره به حادثه اخیر تروریستی کابل، افزود: سیاسیون ما وقتی در یک باشگاه شبانه عیاشی باتاکلان فرانسه بمب گذاری شد بلافاصله تسلیت گفتند، اما وقتی در همسایگی ما آن هم در مهد علم نه مرکز عیاشی و برای بچه شیعه، داخل مدرسه ای مزین به نام سیدالشهدا(ع) و برای دختر بچه حادثه تروریستی پیش می آید تا چند روز صدایی از آنها در نیامد این در حالیست که اولین مدافعان حرمی که در سوریه حضور یافتند گروه فاطمیون از مجاهدان افغانستانی بودند.

 /انتهای پیام

ارسال نظرات