خبرهای داغ:
آمادگی دانشجویان بسیجی خوزستان برای اعزام به جبهه‌های جهاد با رژیم صهیونیستی بسیج دانشجویی خوزستان در بیانیه خواستار اقدامات لازم جهت اعزام نیروهای داوطلب به جبهه های جهاد با رژیم صهیونیستی شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۸۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، بسیج دانشجویی خوزستان با صدور بیانیه‌ای نسبت به حمله رژیم صهیونیستی به غزه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین  واکنش نشان داد، در این بیانیه آمده است:

‌بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها با یورش وحشیانه دژخیمان رژیم جلاد و کودک کش صهیونیستی به مسجد الاقصی و دیگر عرصه‌های حضور معترضان فلسطینی که منجر به شهادت ده‌ها کودک و زن و مرد بی دفاع شده است ، احساسات و عواطف امت اسلامی و حق طلبان و آزادگان جهان جریحه دار و ماهیت پلید و شیطانی اسرائیل غاصب و حامیان خبیث آن آشکارتر از گذشته شده است. 

بیش از هفت دهه است که صهیونیست‌ها با حمایت دولت های استعمارگر غربی و سکوت سازمانهای به اصطلاح حقوق بشری ضمن اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل دولت جعلی، مردم کشور فلسطین را با کشتار و جنایت از سرزمین آبا و اجدادی خود بیرون رانده اند، در حالیکه منادیان دروغین حقوق بشر ، داعیه داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت و دموکراسی غربی چشم های به ظاهر حقیقت بینشان را به نسل کشی ها، غارت ها، قتل و تجاوزها و اشغالگری های سفاکان صهیونیست بسته اند. 

قصه پُرغصّه فلسطین و اندوه جانکاه مظلومیّت این ملّت صبور، بردبار و مقاوم، حقیقتاً هر انسان آزادیخواه و حقپطلب و عدالتجو را می آزارد و درد و رنجی انبوه بر دل مینشاند.

لذا بسیج دانشجویی خوزستان  اقدامات ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی علیه ساکنان قدس و جنایت آنها علیه نمازگزاران مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرده و  مواضع محکم خود را در قبال مسئله قدس شریف و حمایت کامل از مردم مظلوم فلسطین برای مقابله با رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می نماید.

و در پایان نیز همزمان با اوج گیری اقدامات خصمانه رژیم صیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و با این اعتقاد که امروز جهاد با رژیم صهیونیستی بر دنیای اسلام واجب و لازم است ، از دولت جمهوری اسلامی ایران  تقاضامندیم با توجه به‌ اعلام آمادگی دانشجویان بسیجی برای دفاع از آرمان قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تدابیر و اقدامات لازم جهت اعزام نیروهای داوطلب به جبهه های جهاد با رژیم صهیونیستی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها