خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور حداکثری همه افراد در انتخابات، باعث تقویت نظام خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۱۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ، در آیین عبادی سیاسی نماز عید سعید فطر که با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، آیت علما گفت: حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای موجب عظمت بیشتر نظام جمهوری اسلامی می شود.

امام جمعه کرمانشاه افزود: انتخابات آبروی نظام است و باعث تقویت نظام خواهد شد، لذا همه وظیفه داریم در انتخابات حضور پیدا کنیم.

آیت الله علما تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و تحریم ها، امروز ایران اسلامی به کشوری مقتدر تبدیل شده و یکی از جلوه های نمایش این عظمت و اقتدار همین حضور در انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در انتخابات دو موضوع بسیار مهم است، یکی اینکه همه واجدین شرایط پای صندوق ها حاضر شوند و رای دهند و دیگر اینکه افراد اصلح را انتخاب کنیم.

وی سپس با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات، اظهارداشت: همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند، حضور پرشور ما در انتخابات برای انتخاب فردی انقلابی به عنوان رئیس جمهور اهمیت زیادی دارد.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: باید مراقب باشیم فردی را انتخاب کنیم جوانگرا بوده و دلسوز و معتقد به تحول باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونسیتی اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس دوران پایان عمر خود را سپری می کند و با سلاح های آمریکایی مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون می کشد.

وی در ادامه از عید فطر به عنوان جشن بندگی و نماد عبودیت بندگان خدا یاد کرد و افزود: در این روز خداوند رحمتش را بی‌اندازه به بندگان می‌بخشد.

نماز عید سعید فطر همچنین در تمامی مساجد و آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه، با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز اقامه شد.

ارسال نظرات