خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور:میدان خدمت رسانی در کنار میدان مقاومت فعال است /داشتن بصیرت لازمه فعالیت در میدان است
کد خبر: ۹۳۴۲۲۵۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان:سردار زهرایی مسئول  سازمان بسیج سازندگی، در چهاردهمین رزمایش سراسری کمک مومنانه استان گلستان اظهار داشت:انقلاب اسلامی برخواسته از بطن مردم است اما برخی دچار خطای محاسباتی شده و با دوقطبی سازی جو جامعه را برهم می زنند .

وی گفت:دفاع از مظلوم و ظلم ستیزی در تمام عالم دو آرمان انقلاب است و میدان مقاومت بر اساس همین دو مبنا در منطقه شکل گرفت.

سردار زهرایی افزود:نفس زکیه میدان مقاومت شهید سلیمانی بود و اکنون نیز یاران او میداندار این موج عظیم در منطقه هستند،میدان دیگری که امروز پا به پای میدان مقاومت در حال فعالیت است میدان خدمت رسانی به مردم است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد:برادران هرکدام از ما اگر از حضور در میدان مقاومت جاماندیم امروز فرصت داریم در میدان خدمت رسانی باشیم.

زهرایی در ادامه بیان کرد:همه باید بدانیم در میدان خدمت رسانی اگر میلیون ها بسته کمک معیشتی و هزاران جهیزیه توزیع کردیم اما بصیرت نداشتیم کارمان ناقص است.

وی در پایان گفت:دست یکایک جهادگران بسیجی سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا را می بوسم که ظرف ۳ ماه ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی که این حقیر کلنگ زنی کرده بودیم را به اتمام رساندند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها