رئیس شورای زکات کمیته امداد شهرستان تربت حیدریه:
رئیس شورای زکات کمیته امداد شهرستان تربت حیدریه بیان کرد: معیار نزدیکی به خداوند، تقواست و هرچه انسان به خدا نزدیکتر باشد دریافتی او بیشتر است.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۷۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حسنی در جلسه اخلاق با حضور پایوران و کارکنان وظیفه سپاه ناحیه تربت حیدریه  اظهار داشت:  تقوا به معنای پرهیز  است اما نه پرهیزی که همراه با سکون و کناره گیری از اجتماع است بلکه پرهیزی که همراه با حرکت می باشد یعنی در جامعه جاری و ساری باشد.

وی عنوان کرد: خداوند سرپرستی متقین را به عهده گرفته است لذا عصای موسی کلیم الله دریا را شکافت تا بنی اسرائیل از این شکاف به نجات برسند لکن وقتی فرعونیان وارد شکاف شدند همه غرق شدند.

وی در ادامه گفت: در ابتداء سوره بقره خداوند فرموده «ذلک الکتاب لاریب فیه هدی للمتقین» یعنی هدایت برای متقین است یا در سوره عصر می فرماید «ان الانسان لفی خسر الا الذین آمنوا و عملوا الصالحات» یعنی انسان در خسران است مگر آنهایی که در طریق ایمان و تقوا باشد.

رئیس شورای زکات کمیته امداد شهرستان  تاکید کرد: یکی از مسائلی که انسان را به خدا نزدیک می کند تقواست و هرچه انسان به خداوند نزدیک تر باشد طبعا دریافتی او نیز بیشتر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها