جمعی از رانندگان تاکسیرانی شهرکرد با نوشتن شعارهای ارزشی بر شیشه خودروهای خود، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۶۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد، گفت: جمعی از رانندگان تاکسیرانی شهرکرد با نوشتن شعارهای ارزشی بر شیشه خودروهای خود، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

وی، با محکوم کردن جنایات اسرائیل در نوار غزه، تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها را مقاومت و با زبان خودشان با آن‌ها سخن گفتن دانست؛ چون دشمنان، زبانی غیر از زبان قدرت نمی‌فهمند.

این مقام مسئول، با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم فلسطین،  ادامه داد: امروز مقاومت مردم از غزه به سایر سرزمین های اشغالی از جمله کرانه باختری کشیده شده و دیگر دوران بزن در رو تمام شده و به جای جواب گلوله با سنگ به جواب گلوله با موشک های نقطه زن رسیده است.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد، اظهار کرد: در روز های اخیربا مقاومت مردم فلسطین یک گام نوین برداشته شده و رژیم خود ساخته صهیونیستی عرصه را بر خود تنگ می بیند و آخرین نفس های خود را می کشد.

وی، در پایان ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند پایگاه بسیج تاکسیرانی شهرکرد و هنرمند بسیجی "احمد یزدانی" در اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خواستار واکنش جهانی برای محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی شد.

 

ارسال نظرات