خبرهای داغ:
معاون پرورشی وتربیت بدنی نهاوند خبر داد

 شرکت ۵۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان نهاوندی در مسابقات قرآن، نماز و عترت

نهاوند-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش نهاوند از شرکت ۵ هزار و ۶۷۲ نفر از دانش‌آموزان شهرستان نهاوند در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۹۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

 شرکت ۵۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان نهاوندی در مسابقات قرآن، نماز و عترتبه گزارش خبرگزاری بسیج، نسرین ساکی در جلسه اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت، اظهار داشت: امسال با وجود شرایط کرونایی، تعداد ۳ هزار و ۶ نفر دانش‌آموز پسر و ۲ هزار و ۶۶۱ دانش آموز دختر در مسابقات قرآن، نماز و عترت شرکت کردند که از این تعداد، ۴ هزار و ۹۰۲ دانش‌آموز به مرحله شهرستانی راه یافتند و در پایان، ۹۶ دانش‌آموز نیز موفق به راهیابی به مرحله استانی شدند.

وی افزود: در مرحله شهرستانی، ۲۳۳ نفر از دانش‌آموزان به عنوان برگزیده شهرستانی انتخاب شدند و جوایز این دانش‌آموزان نیز تهیه و به مدارس آن ها تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش نهاوند در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رسالت‌های آموزش وپرورش توسعه و ترویج فرهنگ متعالی قرآن است، خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش نیز به مسائل تربیتی توجه ویژه‌ای شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن، نماز و عترت در راستای تحقق ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین برگزار می‌شوند، از کارشناسان حوزه قرآن و نماز، مدیران مدارس، معاونین، مربیان، دانش‌آموزان، اولیای آنان و تمامی کسانی که در برگزاری مطلوب این مسابقات نقش داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار