خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر، روابط عمومی را رکن اساسی ارتباط بین مردم و مسئولان دانست.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۹۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی با تاکید بر اهمیت روزافزون حوزه روابط عمومی در سازمان ها و نهادها، گفت: در عصر حاضر که با تنوع و تعدد رسانه ها چه در فضای حقیقی و بخصوص در فضای مجازی مواجه هستیم موضوع صحت و دقت اخبار منتشره بیش از پیش اهمیت یافته است.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مدون و استفاده از فناوری های روز توسط روابط عمومی ها، خاطرنشان کرد: آنچه روابط عمومی را از سایر رسانه ها متمایز می کند وجه قابل اعتماد بودن و صحت خبر است.

وی ادامه داد: در این برهه زمانی روابط عمومی یک سازمان می تواند به عنوان نخستین و مهم ترین منبع قابل اطمینان اخبار مورد استناد افکار عمومی قرار بگیرد.

یارمحمدی با اشاره به اینکه جوامع انسانی جوامعی شکل گرفته بر پایه ارتباطات هستند، گفت: بدون شک روابط عمومی رکن اساسی ارتباط بین مسئولان و مدیران با مردم است و هر چه این ارتباط شفاف تر و نزدیکتر باشد میزان اعتماد و اقبال عمومی جامعه نسبت به سازمان ارتقا پیدا می کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر افزود:درماموریت ورسالت روابط عمومی اگر به شواهد و مدارک دینی مراجعه شود ملاحظه می‌شود که مبحث ارتباطات و روابط عمومی از حمایت و تایید اسلام برخوردار است و اساساً موضوع ارتباطات و روابط عمومی از بدو خلقت بشر مورد توجه بوده است زیرا انسان موجودی اجتماعی است و از ابتدای خلقت به دنبال زندگی اجتماعی بوده است اسلام آیینی مبتنی بر ارتباطات متقابل مستقیم و موثر است.

 به عقیده وی، مردم گرایی و ارتباطات مردمی در جهت توسعه ارتباط سازمان با مردم و ضرورت ارتباط مستقیم از طریق برگزاری نشستها و جلسات گفتگوی حضوری با گروه‌های مختلف اجتماعی و اقشار مختلف یکی از شیوه های مهم روابط عمومی در بخش ارتباطات مردمی است.

یارمحمدی تصریح کرد: معروف است که روابط عمومی‌ها چشم سازمان هستند برای بهتر دیدن و گوش سازمان هستند برای بهتر شنیدن و زبان سازمان هستند برای بهتر سخن گفتن از طرف دیگر رسانه‌ها را نیز بهترین و گویاترین وسیله انتقال عملکردواقدامات و توفیقات

سازمانها هستند.

وی با اشاره به حوزه گستره اخبار و فعالیت های سپاه و بسیج در استان فارس، گفت: روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر بعنوان مرجع رسمی انتشار اخبار سپاه و بسیج استان فارس بویژه درسال گذشته وایام سپری شده ازسال جدید تمام تلاش خودرادرراستای پوشش رسانه ای گوشه هایی از اهم اقدامات سپاه و بسیج بویژه در زمینه امدادرسانی، محرومیت زدایی، مقابله با انتشار ویروس کرونا بخصوص طرح بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمایش هاونهضت های کمک مومنانه و طرحهای بزرگ دیگری همچون طرح نذر رهایی و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، طرح نذرحیا،طرح توکاد یاهمان تهیه وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل بکاربسته است .

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار