خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه شهداء آذربایجان‌غربی بر لزوم بصیرت افزایی در جامعه برای انتخاب اصلح تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۰۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، مهدی رضوی امروز در همایش بایدها و نبایدهای شورای اسلامی شهر و روستای در طراز انقلاب اسلامی که با همت بسیج دانشجویی استان ترتیب یافت، اظهار کرد: ما باید این را بدانیم که استکبار در حال توطئه است، تا در انتخابات تاثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه، فرهنگ سیاسی در اسلام یک فرهنگ مشارکتی است، افزود: مبنای مشروعیت نظام سیاسی در اسلام حتی زمان پیامبر اکرم(ص) آراء و مشارکت مردم بود.

این مسئول با بیان اینکه، مواضع سپاه در شوراهای شهر و روستا همان دیدگاه مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: پس این مجموعه درصدد این نیست که فرد یا گروه خاصی را معرفی کند، فقط معیارهای انتخاب اصلح را تبیین خواهیم کرد.

معاون اجرایی سپاه شهداء آذربایجان غربی بر لزوم تلاش برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تاکید کرد و بیان داشت: تشکیل دولت جوان جهادی و انقلابی یکی از مهم ترین ضرورت ها در برهه کنونی است.

وی گفت: خودشان کتاب نوشتند که تحریم در مقابل ایران اثر ندارد و این تحریم ها هم تاریخ مصرف‌شان تمام شده است؛ بعضی از افراد می‌خواهند برجام را در نفس آخر احیا کنند ولی به همه آنها می‌گوییم که این برجام را باید همان اول کار سرپا نگه می‌داشتید.

انتهای پیام

ارسال نظرات