خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار خبر داد
بهار-مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار از خدمات‌رسانی به خانواده‌های بیماران کرونایی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در روستای آبرومند شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۴۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

خدمات‌رسانی به خانواده‌های بیماران کرونایی در طرح شهید سلیمانیکبری بهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی همچنان در روستای آبرومند از توابع شهرستان بهار با حضور داوطلبان بسیجی برگزار می‎شود و بسیجیان در حال خدمت‌رسانی به خانواده‌های بیماران کرونایی هستند.

وی اهدای بسته‌های معیشتی و بهداشتی به تعداد ۵۰۰ بسته و خرید نسخه‌های دارویی بیماران کرونایی به ارزش ۲۰ میلیون تومان و سرکشی از بیماران و اصناف در سطح روستا را از برنامه‌های طرح شهید سلیمانی برشمرد.

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار عنوان کرد:در ماه رمضان کمک‌های مومنانه در دو مرحله برگزار و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و بدسرپرست توزیع شد.

وی گفت: همچنین به مناسبت ماه رمضان برنامه‌های فرهنگی سه‌شنبه های مهدوی، قرائت دعای توسل و دعای ندبه در روزهای جمعه به همراه توزیع بسته‌های فرهنگی و محافل انس با قرآن کریم در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) به نیت شهدا و ظهور حضرت حجت(عج) برگزار شد.

بهرامی در ادامه با بیان اینکه در آستانه انتخابات هستیم، بصیرت‌افزایی در این زمینه را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: در این راستا جلسات بصیرتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور حداقلی بسیجیان با لزوم شناخت کاندیدای اصلح طی چند جلسه در ماه رمضان برگزار شد و همچنان نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های احیا و شب زنده‌داری شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح روستا برگزار شد.

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار عنوان کرد: همچنین به مناسبت بزرگداشت مقام شهیده فاطمه موسوی که در بمباران روز قدس به درجه رفیع شهادت رسیده بود از خانواده این شهیده والامقام دلجویی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات