یحیایی از انجام ۱۳ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان خبر داد و گفت: ۶۹۲ پرونده تخلف در این بازدیدها، افتتاح شده است.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۵۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  در نشست مدیریت حقوق مصرف کننده صمت استان با بیان اینکه ۶۹۲ مورد پرونده تخلف از نانوایی‌های استان سمنان افتتاح شده است، تاکید کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از خبازی‌های استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این بازرسی‌ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی در استان سمنان صورت گرفت، ابراز کرد: در این بازرسی‌ها که توسط بازرسان و کارشناسان واحد آرد و نان این سازمان و با همکاری دستگاه‌های ذیربط از قبیل تعزیرات، اتاق اصناف و علوم پزشکی استان انجام می‌گیرد با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری‌مداری را رعایت نمی‌کنند و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه می‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: طی بازرسی‌های انجام شده، ۶۹۲ فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و… به ارزش ریالی بالغ بر دو میلیارد ریال تشکیل و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

یحیایی با بیان اینکه مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند، تاکید کرد: شکایات مردمی یکی از راه‌های دریافت اطلاعات از نحوه کار اصناف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها