خبرهای داغ:
علت زرد شدن چمن ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان پیش از بازی با گل گهر مشخص شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۶۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج ، تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی هفته گذشته در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت که زمین چمن این ورزشگاه به شکل عجیبی زرد شده بود. سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد بعد از آن بازی تاکید کرد جلسه ای با حضور مسئولان ورزشگاه برگزار و با مقصران زرد شدن چمن برخورد خواهد کرد.

این اتفاق بعد از بازگشت فولاد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رخ داده بود؛ در حالی که تا ۱۰ روز پیش از آن مشکلی متوجه زمین و چمن نبود.

بعد از بررسی‌های بیشتر مسئولان باشگاه فولاد مشخص شد علت زردی چمن، سوختگی آن و کوتاه کردنش در زمان نامناسب بوده است.

سعید آذری در این ارتباط به خبرنگار مهر، گفت: ما روز سوم خرداد در خوزستان به مصاف تراکتور می‌رویم و ان شاءالله معجزه سبز بودن چمن را در این مسابقه مجدداً خواهید دید.

وی افزود: چمن ورزشگاه اختصاصی فولاد دست پیمانکار است. ماشین آلات پیمانکار خراب شده و حدود یک هفته چمن را کوتاه نکرده بود. بعد از رسیدن ماشین آلات، به یکباره چمن کوتاه می‌شود که سطح آن می سوزد.

مدیرعامل باشگاه فولاد تاکید کرد: در واقع سطح چمن دچار سوختگی شده بود چون در زمان نامناسب و خارج از برنامه کوتاه شده بود اما حجم چمن تغییر نکرده است. همانطور که گفتم در بازی بعدی با تراکتور زمین را مجدداً در حالت استاندارد و سبز خواهید دید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها