خبرهای داغ:
در بخشی از وصیت‌نامه شهید «مجید حریزاوی مقدم» آمده است: مانند همیشه در صحنه حاضر شوید و به ندای رهبرمان لبیک بگویید و ما نیز لبیک گفته و از نثار جان دریغ نمی‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۹۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از اهواز، «مجید حريزاوی مقدم» 13 فروردين 1347 در شهرستان اهواز به دنيا آمد. وی تا دوم راهنمايی درس خواند سپس به عنوان پاسدار وظيفه در جبهه حضور يافت.

مجید سرانجام در تاریخ 26 ارديبهشت 1367 در شلمچه بر اثر سانحه آتش‌سوزی به شهادت رسيد. مزار او در گلزار شهدای شهرستان شوش محفلی برای دلدادگان راه شهادت است.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

با عرض سلام و درود فراوان به پیشگاه مقدس حضرت حجت (عج) و با عرض سلام و درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، خمینی بت‌شکن و شهیدان صدر اسلام و جانبازان و شهیدان جنگ تحمیلی و امت شهیدپرور و غیور ایران اسلامی.

هم‌اکنون که این وصیت‌نامه را می‌نویسم در حالی است که مثل من جوانان و شیرمردان بسیاری در جبهه حق علیه باطل در حال مبارزه با رژیم فاسد بعثی عراق می‌باشند و جان را که با ارزشترین دارایی هر کسی است، با ایمان به خدا نثار این آب و خاک می کنیم تا مبادا خدای نکرده، رژیم فاسد بعث عراق خدشه ای به اسلام عزیزمان وارد نماید.

هرچند کوچک‌تر از آن هستم که بخواهم پیامی به این ملت عزیز و شریف بدهم اما از شما ملت غیور و جوانان سلحشور می‌خواهم که هرگز امام و اسلام عزیز را فراموش نکنید و اکنون که رهبر کبیر انقلاب فتوای حضور شما شیرمردان را در این فریضه الهی، که همانا نبرد با دشمن کافر است، داده‌اند، مانند همیشه در صحنه حاضر شوید و به ندای رهبرمان لبیک بگویید و مانیز لبیک گفته و از نثار جان دریغ نمی‌کنیم.

سخنی با خانواد‌ه‌ام؛ پدر! می دانم چقدر با دست های پینه بسته ات برایم زحمت کشیدی تا مرا به اینجا رساندی؛ اگر روزی به شهادت رسیدم اندوهگین مشو، زیرا فراموش مکن امانتی بیش نبودم و تو ای مادر! چه زجرها و شب نخوابی‌ها برایم کشیدی؛ از تو می‌خواهم مرا حلال کنی و بعد از شهادتم گریه نکن، زیرا که دشمنان را خشنود خواهی کرد. مغرور باش، زیرا فرزندت لذت رسیدن به معبود را خواهد چشید و تو ای برادر و خواهرم! از شما می‌خواهم در حفظ ظاهر و حجاب تان کوتاهی ننمایید و در همه کارها خدا را فراموش نکنید. اماممان را تنها نگذارید او را یاری دهید. در تمامی صحنه های انقلاب شرکت نمایید، چون راه رسیدن به کمال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها