خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام «عادل‌پور» با تاکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: انتخاب درست ضامن حل و یا به حداقل رساندن مشکلات است.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۹۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۳

به گزارش بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» صبح امروز (پنج‌شنبه) در خطبه‌های نماز عید فطر که در صحن مسجد جامع خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات تاثیر زیادی در سرنوشت کشور دارد و یکی از مولفه‌های امنیت ملی است.

وی با تاکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح به‌عنوان رئیس جمهور، افزود: انتخاب درست ضامن حل و یا به حداقل رساندن مشکلات است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور بیان کرد: امسال، سال پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید است و همه مسئولان باید تلاش کنند با جدیت بیشتر موانع پیش روی تولیدکنندگان به‌خصوص تولیدکنندگان صاحب طرح و ایده را رفع کنند.

خطیب جمعه خرمشهر بیکاری را از مهم‌ترین چالش‌های شهرستان خرمشهر دانست و گفت: درصورتی که فرصت‌های اشتغال افزایش یابند، به طور قطع بسیاری از مشکلات جوانان برطرف خواهند شد.

وی با اشاره به وضعیت خطرناک این شهرستان از نظر کرونا، متذکر شد: باید تلاش کنیم این ویروس منحوس ریشه‌کن شود که این مهم با همکاری مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی محقق می‌شود.

امام جمعه خرمشهر از بزرگان و شیوخ عشایر خرمشهر خواست تا درخصوص قطع زنجیره کرونا در این شهرستان به مردم توصیه کنند که دید و بازدیدهای عید فطر را به تاخیر اندازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها