خبرهای داغ:
سردار «یوسفی» در پیامی، فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی روزه‌داران و شب‌زنده‌داران جهان اسلام و ایران عزیز در ماه مبارک رمضان، تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۹۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز (پنج‌شنبه) در پیامی، فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی روزه‌داران و شب‌زنده‌داران ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

عید سعید فطر به همان اندازه مبارک و خجسته است که دل کندن از ماه پرفیض و مبارک رمضان برای اهالی نیایش و عبادت سخت و خوش به حال کسانی که قدر و منزلت این ماه مبارک را دانستند و از برکات آن بهره‌ها بردند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت برای همه هموطنان عزیزم در ماه مبارک رمضان، حلول ماه شوال و فرارسیدن عید فرخنده و مبارک سعید فطر را به تمامی روزه‌داران و شب‌زنده‌داران این ماه عزیز به‌ویژه همکاران خدوم در حوزه دفاع مقدس و خانواده‌های محترم‌شان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال خاضعانه طلب می‌نمایم؛ بهترین سرنوشت را در این ماه رحمت و برکت برای بندگان خالص خویش رقم زده و موجبات رضایت امام عصر (عجل‌الله) در هنگام ارائه مقدرات شیعیان خویش به درگاه الهی را فراهم آورده باشد.

ان‌شاءالله بارش رحمت رمضان تا همیشه بر سرزمین جان و دل‌مان جاری بماند و توفیق بهره‌مندی از فیوضات این ماه مبارک را در سال‌های آینده تحت هدایت‌های مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به همگان عطا فرماید.

امیدوارم که هرچه زودتر شاهد ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا در همه جهان و سرزمین مقدس و عزیزمان باشیم تا بتوانیم همچون گذشته مناسبت‌ها و اعیاد مبارک و معنوی‌مان را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها