نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: انتخاب فرد اصلح ازبین نامزدها برعهده مردم است.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۰۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام محمد عبادی زاده افزود: در گام دوم انقلاب برای خلق حماسه بزرگ بطور حتم با انتخاب فردی که توانمند تر باشد و با تشکیل دولت قوی می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: انتخاب افراد صالح برای ریاست جمهوری برعهده شورای نگهبان و انتخاب فرد اصلح ازبین نامزدها برعهده مردم است.

وی، با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم فلسطین ادامه داد: امروز مقاومت مردم از غزه به سایر سرزمین های اشغالی از جمله کرانه باختری کشیده شده و دیگر دوران بزن در رو تمام شده و به جای جواب گلوله با سنگ به جواب گلوله با موشک های نقطه زن رسیده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: در روز های اخیربا مقاومت مردم فلسطین یک گام نوین برداشته شده، رژیم خود ساخته صهیونیستی عرصه را بر خود تنگ می بینند و آخرین نفس های خود می کشد لذا جریان مقاومت پیروز خواهد شد.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان با انجام اعمال روزه داری، قرآن خوانی، دعا، عبادت و شرکت در مواسات و کمک به همنوعان، تمرینی برای انس و ارتباط بیشتر با خدا در بقیه ایام سال برای ما باشد.
وی در پایان عنوان کرد: همچنان جامعه ما از مساله کرونا رنج می برد و حتی کسانی که واکسن هم زده باشند بایستی شیوه های نامه بهداشتی رعایت کنند چرا کوتاهی دراین زمینه مسوولیت شرعی دارد بنا براین کسانی که رعایت نمی کنند بویژه کسانی که در معابر عمومی بدون ماسک تردد دارند باید امر به معروف و نهی از منکر کرد.

ارسال نظرات