خبرهای داغ:
بهار-مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی طی ماه رمضان در پایگاه کوثر بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۱۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی طی ماه رمضان در پایگاه کوثر بهارطاهره رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی طی ماه رمضان در پایگاه کوثر اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح پایگاه برنامه‌ها و فعالیت‌های بصیرتی، فرهنگی و مذهبی به صورت مجازی برگزار شد.

وی بیان کرد: به مناسبت سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) ۲۰ بسته‌ فرهنگی به شکوفه‌های بهشتی (دختران ۹ساله) که اولین ماه رمضان را روزه می‌گرفتند، اهدا شد.

مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار تصریح کرد: مراسم سالروز ضربت خوردن حضرت علی(ع) و شب‌های قدر در حسینیه صاحب الزمان(عج) روستای حسین آباد عاشوری با تعداد محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی از برگزاری برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم خبر داد و گفت: مسابقه مجازی کتابخوانی از کتاب «نظام حقوق زن در اسلام» شهید مطهری(ره)، تجلیل و تقدیر از مربیان و سرگروهان حلقه‌های صالحین و تقدیر از روحانی و عالم روستا که در نشر مفاهیم دینی و روشنگری و بصیرت‌افزایی در سطح روستا نقش محوری دارند، از برنامه‌های این هفته بود.

رضایی با بیان اینکه ماه رمضان ماه تمرین بخشندگی است، افزود: همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) به تبعیت از سیره آن حضرت و شب‌های قدر، رزمایش همدلی با اهدای هدایا و نذورات نقدی و غیرنقدی خیّرین حسین‌آبادی به مرکز نیکوکاری حضرت زهرا(س) برای دستگیری از نیازمندان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این رزمایش ۱۳۳بسته ‌غذایی‌ به ‌ارزش ‌۱۱میلیون‌ و ۲۰۰ هزار تومان و ۳۰ کیلوگرم گوشت قربانی اهدایی خیرین بین افراد کم بضاعت روستا توزیع شد.

مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار اظهار داشت: برگزاری محافل قرآنی و ختم قرآن به صورت روزانه در ماه رمضان به صورت حضوری و مجازی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویژه برنامه روز قدس در سطح پایگاه نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات