خبرهای داغ:
دامغان_ به همت پایگاه‌های بسیج روستا‌های قدرت آباد و خورزان شهرستان دامغان مسابقات فوتسال و طناب کشی و کویر گردی با حضور بسیجیان و خانواده‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۲۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرنگار بسیج، یک دوره مسابقات فوتسال بین ۴ تیم از اعضای پایگاه شهید قدرت آباد دامغان برگزار شد که در پایان ۲ د. تیم بعنوان رتبه اول و دوم انتخاب شدند.
اختتامیه این مسابقات با حضور رضی آبادی فرماندهی حوزه خاتم الانبیا (ص) شهر امیرآباد و ابراهیمی مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه دامغان و اعضای شورا و دهیار و بازیکنان برگزار و از تیم‌های برتر با اهدای هدایای نقدی از طرف پایگاه و حوزه تجلیل شد.
در پایان مقرر شد با پیگیری شورا و پایگاه و سپاه شهرستان تعدادی وسایل ورزشی از جمله فوتبال دستی، شطرنج، میز تنیس، توپ، راکد تنیس و... تهیه و تحویل ورزشکاران روستا شود.
در این مراسم فرمانده حوزه و پایگاه از تلاش و زحمات جوانان روستا در جهت تقویت فرهنگ ورزش تقدیر وتشکر نمودند.
همچنین پیاده روی خانوادگی در دریاچه نمک حاج علی قلی روستای خورزان همراه با زیارت عاشورا و سخنرانی سید حسین شمسی پور دهیار روستای خورزان همراه با مسابقه طناب کشی برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگ سالان و کویرگردی به همت دهیاری و شورای اسلامی روستا و پایگاه‌های علی بن ابی طالب (ع) و حضرت زینب (س) این روستا برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها