شیرزادی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه چرداول گفت: در این حرکت جهادی و انقلابی با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و سپاه ناحیه تعداد ۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده های محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است .
کد خبر: ۹۳۴۲۵۵۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
به گزارش باشگاه خبرگزاری بسیج ، طاهره شیرزادی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه چرداول گفت: در این حرکت جهادی و انقلابی با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و سپاه ناحیه تعداد ۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده های محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است .
وی در ادامه تاکید کرد : هدف از اینگونه کمک های معیشتی و مومنانه  سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه مدظله العالی در کمک به محرومین و همچنین درک متقابل از این خانواده ها و اینکه این احساس در آنها ایجاد شود که در این شرایط حساس کرونایی و محرومیت تنها نبوده و از آنها حمایت صورت می گیرد.
 
همزمان با انتشار کرونا ویروس و ماندگاری آن در کشور و با توجه به اینکه در نتیجه این بیماری تعداد زیادی از مردم وبخصوص مناطق محروم شغل و کسب و کار خود را از دست داده‌اند، در این شرایط بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول در یک حرکت خداپسندانه با درک این موضوع اقدام به تهیه و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی در بین  خانواده ها ی نیازمند وآسب دیده از کرونا نموده اند.
 
 
ارسال نظرات