بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دفاع مقدس در سطح استان برگزار گردیده است

سردار ذبیح الله مالکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: با همکاری فرمانداران و روسای کمیته‌های استانی بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه در سطح استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۷۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار ذبیح الله مالکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در خصوص ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: با همکاری فرمانداران و روسای کمیته‌های استانی بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه در سطح استان برگزار گردید.

سردار ذبیح الله مالکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در اولین جلسه هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که با حضور اعضا و کمیته‌ها وریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان کردستان برگزار شد با تبریک به مناسبت سوم خرداد اظهار داشت: سوم خرداد در دفاع مقدس ما جایگاه ویژه‌ای دارد چرا که این روز به عنوان نماد مقاومت و پیروزی ما نام گذاری شده است.

سردار مالکی عنوان داشت: این روز‌ها و با فرا رسیدن سوم خرداد و با برنامه‌های صورت گرفته در این شرایط، خود بنیاد حفظ آثار و ستاد کل نیرو‌های مسلح با طراحی یک سامانه که در آن بر نامه کاری هر نهاد مشخص و قابل اجرا خواهد بود به استقبال این روز تاریخی خواهیم رفت.

وی گفت: تا به حال ۱۵ ارگان وارد این سامانه شده اند و امیدواریم دیگر ارگان‌ها نیز جویایی برنامه‌های خود در این ایام و در این سامانه باشند.

سردار مالکی از سوم خرداد به عنوان روز پیروزی خون بر آتش یاد کرد و افزود: با توجه به شرایط خاص کرونایی و رعایت پروتکل بهداشتی در این مورد بسیاری از برنامه‌ها اجرایی نخواهد شد، اما تعدادی از برنامه‌ها نیز توسط فرماندهان و امامین جمعه در صورت امکان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پرداختن به اجرای برنامه‌های سوم خرداد در فضای مجازی و صدا و سیما تاثیر گذارتر خواهد بود افزود: باید همه مسوولین پای کار باشند تا یاد و خاطره این روز عزیز در این شرایط به فراموشی سپرده نشود و همواره میراث دار اینچنین سرمایه گرانب‌هایی باشیم.

وی افزود: سوم خرداد در دفاع مقدس ما جایگاه ویژه‌ای دارد چرا که این روز به عنوان نماد مقاومت و پیروزی ما نام گذاری شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات