خبرهای داغ:
فرمانده سپاه لالی خبر از آزادی ۴ نفر از زندانیان غیر عمد با تلاش بسیج داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۶۲۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سروان پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه لالی در نهضت آزادسازی زندانیان با اولویت جرایم غیر عمد که در رده های تابعه سپاه لالی برگزار شد، گفت: در مرحله اول آزاد سازی زندانیان غیرعمد تعداد یک نفر توسط بسیج محلات و در مرحله دوم تعداد سه نفر توسط بسیج جامعه زنان آزاد شدند که در مجموع چهار نفر به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
گوروی افزود: این آزادسازی‌ها هم بیشتر محکومیت های مالی بوده که افراد توانایی پرداخت را نداشته و به این دلیل محکوم به زندان بودند.
فرمانده سپاه ناحیه لالی ادامه داد: بسیج می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی کارهای بزرگی را انجام دهد و این در حالی است که هر زندانی که آزاد شده بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی هم به وی اعطا می شود.

سروان پاسدار قاسم گوروی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بسیج در همه حوزه می‌تواند گره گشایی کند و امروز ورود بسیج به عرصه آزاد سازی زندانیان غیر عمد توانسته موجب اقدامات بسیار گسترده و مثبتی در این خصوص شده که امیدواریم با تلاش و همکاری اقدامات بیشتری انجام شده و این زندانیان غیر عمد به دامان خانواده خود برگردند.
درپایان فرمانده سپاه شهرستان لالی از مساعدت خیرین عزیز و همت فرماندهان رده ها بویژه بسیج جامعه زنان سپاه لالی کمال تقدیر و تشکر را بعمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها