خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه رامشیر ورئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامشیر با مدیر آموزش و پرورش رامشیردیدار کرد
کد خبر: ۹۳۴۲۶۲۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج رامشیر و رئیس اداره تبلیغات اسلامی با مدیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کردند.

پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد منصوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عسکرزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامشیر در دیدار با *علی شریفی* ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم از تلاش‌های مجموعه تعلیم و تربیت در استمرار فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس در شرایط خاص کرونا تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار مدیر آموزش و پرورش رامشیر با اشاره به جایگاه والای معلم در توسعه فکری و فرهنگی جامعه، گفت: معلمین گنجینه های تعهد، تخصص، تجربه و مهارت هستند که زمینه پیشرفت جامعه را فراهم می آورند.

در بخش پایانی این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمد منصوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به نمایندگی از مجموعه آموزش و پرورش رامشیر یک جلد کتاب و لوح سپاس را به علی شریفی تقدیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها