خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

سرنوشت کشور و دولت اسلامی در گرو حضور حداکثری و انتخاب اصلح است

کبودراهنگ-هادی سیاسی با بیان اینکه سرنوشت کشور و دولت اسلامی در گرو حضور حداکثری و انتخاب اصلح است، گفت: باید بابصیرت و آگاهی  به حضور حداکثری و انتخاب اصلح رسید.
کد خبر: ۹۳۴۲۶۳۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
سرنوشت کشور و دولت اسلامی در گرو حضور حداکثری و انتخاب اصلح استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمود قاسمی در جمع فعالان فرهنگی و هادیان سیاسی شهرستان کبودراهنگ با تاکید بر اهمیت انتخابات و با بیان اینکه سرنوشت کشور و دولت اسلامی در گرو حضور حداکثری و انتخاب اصلح است، اظهار داشت: باید بابصیرت و آگاهی  به حضور حداکثری و انتخاب اصلح رسید.

وی با اشاره به شاخص‌های معرفی شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص فرد اصلح بیان کرد: مهمترین مسائل در امر انتخابات حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح است.

این هادی سیاسی ابراز داشت: یکی از راهکار‌های افزایش مشارکت عمومی و حضور حد اکثری مردم در انتخابات، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در مردم است که نقش مؤثری در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات دارد.

وی افزود: مردم ما اگر درک صحیحی از موقعیت و جایگاه کشور داشته باشند و حساسیت انتخابات ریاست جمهوری و نقش آن را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کشور و ناکامی دشمنان در دستیابی به اهداف خویش بشناسند، به یقین در عرصه انتخابات حضور پر رنگی پیدا خواهند کرد.

قاسمی در پایان با بیان اینکه شاخص مهم است نه شخص، تأکید کرد: برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات باید به شاخص‌ها نگاه کرد نه شخص، وگرنه ممکن است به دلیل تعدد نامزد‌های دارای سابقه فعالیت در عرصه‌های فرهنگی و انقلابی، دچار سرگردانی شویم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار