مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا:

امروز امیدافزایی مهم ترین مساله در بین مردم است

تبریز- مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا با بیان اینکه خبرنگاران میدان دار مباحث مهم انقلاب هستند، امیدافزایی را مهم ترین مساله در بین مردم از طریق این قشر دانست.
کد خبر: ۹۳۴۲۶۶۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسکندری در جمع خبرنگاران امیدآفرینی و آگاهی بخشی از اقدامات صورت گرفته توسط گروه های جهادی و محرومیت زدایی را مهم عنوان و تاکید کرد: مردم باید با آگاهی بخشی نسبت به این اقدامات امید به اقدامات پیش رو داشته باشند.

وی امید را مهم مولفه در شتاب دهی طرح های سازندگی همچون اشتغال و محرومیت زدایی برشمرد و خاطرنشان کرد: قطها با این رویکرد هم وسعت طرح ها و هم سرعت آن ها افزایش خواهد داشت.

اسکندری امید به آینده را طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب از ویژگی های انقلاب اسلامی خواند و اظهارداشت: هر فرد منظر ظهور با امید به آینده زندگی خد را ترسیم و در راستای آن تلاش می کند و بسیج سازندگی از این رهگذر تلاش می کند خدمات شایسته ای برای این مردم ارائه کند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نیز نگاه خوبی به بحث تولید دارد،  از 22 عرصه تعریف شده در حوزه اشتغال جوانان و تولید خبر داد که اغلب آن ها نیز مشاغل خاگی و زودبازده خواهند بود.

اسکندریهمچنین از اهالی رسانه خواست در راستای جهت دهی افکار عمومی با استفاده از نقش بی بدیل خود همت کنند تا در جنگ رسانه ای دشمن که مدام درصدد  وارونه جلوه دادن واقعیت ها هستند مردم آگاهانه واقعیت ها را لمس و به آینده انقلاب امیدوار شوند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار