خبرهای داغ:
سرپرست رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی خوزستان گفت: مسؤولین طرح در صدد انجام هماهنگی‌های لازم جهت دریافت واکسن و تست تشخیص کرونا برای افراد شرکت‌کننده در این دوره هستند.
کد خبر: ۹۳۴۲۶۹۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷

محمد عزیزی‌پناه، سرپرست رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی خوزستان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز در تشریح جزئیات طرح کشوری ولایت اظهار کرد: بیست و ششمین طرح ولایت در تابستان ۱۴۰۰ و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مشهد مقدس و به مدت ۴۰ روز با حضور دانشجویان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح ولایت طرحی بنیادین در آموزش مبانی اندیشه اسلامی است معاون رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی خوزستان در تلاش است که طی سال جاری حضور دانشجویان خوزستانی از نظر کیفی و کمی افزایش پیدا کند.

 

سرپرست رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی خوزستان عنوان کرد: طرح ولایت به تعبیر مقام معظم رهبری از سرمایه‌های کشور است به همین دلیل تمام فعالان فرهنگی و دانشجویی باید تلاش کنند که آن دسته از دانشجویانی که به مبانی دینی و معرفتی علاقه‌مند هستند را با این دوره آشنا کنند تا از ظرفیت دوره بهره‌‌مند شوند.

 

وی افزود: با توجه به شرایط کرونا در سراسر کشور شاید دانشجویان برای شرکت در دوره نگران باشند اما باید این نکته را اعلام کنم که مسؤولین طرح در صدد انجام هماهنگی‌های لازم جهت دریافت واکسن و تست تشخیص کرونا برای افراد شرکت‌کننده در این دوره هستند و میتوان گفت یکی از امتیازات طرح است.

عزیزی‌پناه بیان کرد: انشالله بتوانیم با همت مسؤولین و فعالان فرهنگی شاهد ظرفیت بسیار خوبی از حضور دانشجویان خوزستانی در این دوره باشیم.

وی افزود: دانشجویان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت جامع طرح ولایت (http://www.tvelayat.ir) مراجعه کنند و مهلت ثبت‌نام تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها