خبرهای داغ:
فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خوزستان خبرداد:

فعالیت بیش از ۳۰۰ طلبه و بسیجی خوزستانی در عرصه سلامت

مرحله سوم اعزام جهادگران عرصه سلامت به بیمارستانهای کرونایی خوزستان پایان یافت .
کد خبر: ۹۳۴۲۷۰۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خوزستان گفت: در این مرحله بیش از ۳۰۰ طلبه و بسیجی جهادگر داوطلب با هدف همیاری کادر محترم درمان و خدمت به بیماران کرونایی به بیمارستان‌های اهواز اعزام شدند.

حجت‌الاسلام پرچم افزود: در این مرحله بسیج طلاب و حوزه علمیه خوزستان با همکاری شورای نهاد‌های حوزوی طلبه ها و بسیجیان جهادگر داوطلب به مدت ۸۸ روز به پنج بیمارستان کرونایی شهر اهواز شامل گلستان، امام خمینی ، رازی، امیرالمومنین و سینا اعزام شدند .

وی گفت: مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی که در این مرحله اجرا شد برگزاری جشن اعیاد شعبانیه، جشن میلاد امیرالمومنین (ع) و عید مبعث، جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و امام زمان (عج)، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ویژه برنامه سال تحویل بود.

حجت الاسلام پرچم افزود: تشکیل کانال مدافعان سلامت در پیامرسان روبیکا با هدف اجرای مسابقات فرهنگی ویژه کادر درمان و بیماران کرونایی ، فضاسازی بیمارستان و خیابان‌های مجاور با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز و برگزاری جشن تولد برای کادر درمان در ایام عید نوروز نیز بخشی دیگر از این برنامه‌ها بود.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خوزستان بیان کرد: همچنین در ماه رمضان طلاب و بسیجیان جهادگر با زبان روزه در کنار کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها