خبرهای داغ:

برگزاری پویش دست‌های مهربانی از سوى دانشکده علوم پزشکی آبادان

پویش دست‌های مهربانی به منظور اطعام نیازمندان شهرستان آبادان و خرمشهر و اروندکنار، با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۰۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹

 به گزارش بسیج، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با همکارى دبیرخانه مشارکت‌های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان و به همت کانون خیریه سروش ایزد به تازگى اقدام به برگزارى پویش دست‌های مهربانی به منظور اطعام نیازمندان شهرستان آبادان و خرمشهر و اروندکنار کردند.

این پویش با کمک دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم پزشکی آبادان و خیریه‌های سطح شهر جهت کمک به ۱۰۰ خانواده نیازمند شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با هزینه بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال برگزار شد.

مبلغ مذکور، صرف تهیه و تامین ۱۰۰ بسته غذایی شامل مرغ، برنج، عدس سبز، عدس قرمز، روغن، شکر، ماکارونی، رب گوجه و سویا شد و این بسته‌ها بین خانواده هاى نیازمند توزیع شدند و در خلال توزیع بسته‌های غذایی، اقدام به شناسایی خانواده‌ای نیازمند شد که مادر با داشتن ۵ کودک و جراحت سوختگی شدید، فاقد کولر برای خانه بودند که با اطلاع رسانی فوری بین خیرین و دانشجویان و کارمندان، به سرعت یک دستگاه کولر نو برای این خانواده تهیه، خریداری و نصب شد همچنین بسته‌های غذایی باقی مانده بین خانواده‌های نیازمند دارای بیماران تالاسمی و کرونایی توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها