خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: همه باید تلاش کنیم حمایت و تحت پوشش قرار دادن خانواده زندانیان نیازمند، به منظور پیشگیری از وقوع جرم انجام شود.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۰۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان به همراه پروین رئیس سازمان زندان‌های استان و حجت الاسلام هاشم نیا مدیر انجمن حمایت از زندانیان با حضور در منازل تعدادی از خانواده‌های زندانیان نیازمند در اهواز ضمن دیدار و اهدای کارت هدیه و بسته‌های معیشتی به درخواست‌های آنان در زمینه‌های تحصیلی، قضایی و معیشتی نیز رسیدگی و در چارچوب قانون دستورات لازم را برای رفع این مشکلات صادر نمودند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: همه باید تلاش کنیم علاوه بر حمایت و تحت پوشش قرار دادن خانواده زندانیان نیازمند، به منظور پیشگیری از وقوع جرم با راهکار‌های مناسب از بازگشت زندانی بعد از آزادی به زندان جلوگیری و کمک کنیم مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده آنان مرتفع گردد.

او افزود: انجمن حمایت از زندانیان، مستمر و با جدیت پیگیر گرفتاری‌های اعضای خانواده‌ها زندانیان نیازمند است و در زمینه معیشتی و اشتغال زندانی بعد از آزادی برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده و مناسبی انجام خواهند داد و امیدواریم با کمک خیرین و مردم بتوانیم در رفع مشکلات آنان گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها