خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از برگزاری کنگره تجلیل از جانبازان عملیات بیت المقدس همزمان با سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۱۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام هادی عسکری روز یکشنبه در جلسه کمیته ایثارگران که در سرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برگزار شد، افزود: در این کنگره ملی که به صورت وبینار در استان برگزار می‌شود هفت نفر از جانبازان قطع نخاعی، قطع عضو، شیمایی، اعصاب و روان که در عملیات آزادسازی شهر خرمشهر شرکت داشته‌اند.

او با بیان اینکه از شهدای عملیات بیت المقدس استان نیز تجلیل می‌شود، اظهار داشت: جانبازان منتخب در کنگره ملی سوم خرداد استان هر یک به نمایندگی ارگان‌های نظامی و اقشار مختلف شرکت کننده در این عملیات معرفی شده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه همچنین به مناسبت سوم خرداد از عطر افشانی و گلباران قطعه ۶ مزار شهدای کرمانشاه؛ شهدای آزادسازی خرمشهر استان، توسط جانبازان سرافراز این عملیات خبر داد.

عسکری با بیان اینکه تمام برنامه‌های سوم خرداد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا برگزاری می‌شود، یکی دیگر از برنامه‌های ویژه سوم خرداد در استان را پخش مستند، کلیپ، خاطرات رزمندگان، وصایا و دلنوشته های شهدای این عملیات در بستر فضای مجازی و شبکه استانی زاگرس اعلام کرد.

او همچنین از مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، اردو مجازی زیارتی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان این عملیات در قالب طرح سپاس، نصب بنر، تبلیغات شهری و محیطی را از دیگر برنامه‌های استان به مناسبت سوم خرداد عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: در عملیات آزادسازی شهر خرمشهر استان کرمانشاه ۴۱ شهید و ۳۰ جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظرات