کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی:

به کسی رای بدهید که به مکتب قاسم نزدیک تر باشد

سردار عبدالفتاح اهوازیان کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی گفت: برای انتخاب فرد اصلح، کاندیداهایی که ولایت مدار و مردم دار بوده و به مکتب حاج قاسم نزدیک هستند، انتخاب کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۲۷۱۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان در حاشیه یادواره شهدای مدرسه سیدالشهدا کابل در سالن شهید جنگروی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، اظهار داشت: برای شناخت کاندیداهای اصلح، خیلی کار ما سخت نیست که ببینیم باید چه کار کنیم؛ نگاه به قاسم سلیمانی کنیم، نگاه به شهید حججی کنیم، نگاه به شهید تهرانی مقدم کنیم، کار دستمان می آید.

وی افزود: ما وصیت نامه شهدا را خوانده ایم 99 درصد می گویند: ولایت، ولایت، ولایت؛ نماز، نماز نماز و به خانم ها هم می گویند: حجاب، حجاب، حجاب. وصیت شهدا، قانون اساسی دل است. برای ما  که دم از شهدا می زنیم یک قانون اساسی است و آن هم، معرفت به شهداست. آنها هم به ما آدرس داده اند که معرفت نسبت به ولایت است. بنابراین اگر بخواهیم به قول حاج قاسم شهدایی زندگی کنیم باید خصلت شهدا را در زندگی مان پیاده کنیم. به قول حاج قاسم یک نفر به او گفت که شما می گویید شهدایی زندگی کنیم یعنی چه ؟ گفت: یعنی شما وقتی دانشجوی رشته پزشکی می شوید درست است که 7 سال درس می خوانید اما از امروز به شما می گویند دکتر! اما چه زمانی فارغ التحصیل می شوید، هر وقت که در این کار خبره شوید. ما هم از این لحظه که لباس رزمندگی و ولایت مداری پوشیده ایم به ما می گویند شهید؛ رزمنده، جانباز؛ حالا چه زمانی توفیق پیدا کنیم، آن مدرک نهایی است؛

در این اقیانوسی که همه جا را مه گرفته و طوفان است ما در این قایق شکسته خراب که سکان آن در دست اصلاح طلبان است باید به دنبال فانوس دریایی بگردیم و فانوس دریایی شهدا هستند. ما وقتی به سمت شهدا می رویم مسیری که آنها به ما داده اند  ساحل نجات و رستگاری و پیروزی است.

وی گفت: به تمام جوانها توصیه می کنم گوششان به دهان آقا باشد انی سلمن سالمکم ... زیارت عاشورا می خوانیم یعنی امام وقت و این مسیر ماست .  

امروز انتخابات راه نجات مردم است؛ امروز انتخابات یک رفراندوم ایمان است. می خواهیم ببینیم در این هشت سال ما هنوز خوابیم یا اینکه از شهدا یک چیزهایی یادگرفته ایم؟

وقتی که یک کسی مثل آقایان جرات می کند حرف هایی بزند، با اینکه باید محاکمه شوند، اما می آیند و با تمام پر رویی کاندید می شوند؛ چون می دانند مردم غافل هستند. اگر تعدادی از همین افراد چموشی که کاندید شده اند محاکمه کنیم 90 درصد مشکلات ایران حل می شود.

اینها وقتی که وارد عرصه انتخابات می شوند به شعور مردم و جوانها و خانواده شهدا اهانت می کنند ما باید یک بار برای همیشه به اینها تو دهنی بزنیم و بگوییم ما به رهبر لبیک می گوییم و با شما کاری نداریم اما مشکلات اقتصادی را آوردند که به ما یاد بدهند هر کس انقلابی شد اشتباه کرده است، برای او درس عبرت می شود و به غلط کردن می اندازیمش.

امام روح الله به ما گفت ما در محاصره اقتصادی فرزند رمضان و در محاصره نظامی فرزند ظهر عاشورائیم. ما دین خودمان را به کوپن و روغن و سهام نمی فروشیم رزق را خدا می دهد ما سختی می کشیم اما هیچ کس از گرسنگی نمرده است. سختی می کشیم اما هیچ کس ایمان خود را از دست نداده است.

بهترین شاخص برای ما مسیر چراغانی است؛ چراغ هم شهیدان و ولایت است. اگر این کار را بکنیم کشور حتما به ثبات می رسد. در انتخابات خواهش می کنیم به کسی رای بدهید که به مکتب قاسم نزدیک تر باشد.

برای شناخت شاخص شش ماه آخر عمر حاج قاسم را مطالعه کنید و ببینید برخورد او با هر یک از کاندیداها چطور بود آیا این کاندیداها کدامشان آمد زیر تابوت شهید مدافع حرم را گرفت کدامشان در مراسم تشییع شهدا شرکت کرد؛  کدامشان آمده تیمار کرده؟ آنکه فاصله دارد برود به لعنت خدا. زندگی ها و اشرافی گری ها را ببینید ملاک اینکه کسی برادر دو شهید هم باشد نیست؛ گویند که پدر تو باشد فاضل، از فضل پدر تو را چه حاصل؟ آنها خوب بودند؛ اما هر مسجدی یک دستشویی دارد هر کفشی دو تا میخ کف آن هست، هر گلی چهار تا خار دارد، هر راننده تاکسی ممکن است تصادف کند، هر شاطر نانوا ممکن است دستش بسوزد؛ هر مسئولی هم ممکن است دو تا برادر شهید داشته باشد اما خودش گند زده باشد و ما باید از این الگو و عبرت بگیریم. ببینیم کسانی که کاندیدا شده اند کدامشان به مکتب حاج قاسم نزدیک هستند؛ اولین خصوصیت مکتب حاج قاسم ولایت مداری و مردم داری است . اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است. اینها که برای اروپایی ها غش می کردند و برای ما دندان نشان می دادند. اینها آیه قرآن را معکوس کردند اینها یار انقلاب نیستند، دوست شهید نیستند؛ تعداد آنها هم خیلی نیست. تعداد افرادی که شاخص هستند در کاندیداها 30 نفر نمی شوند از این تعداد 2-3 نفر یار حاج قاسم هستند و باید از بین آنها ببینیم کدام یک  یارتر است؛ یارتر از لحاظ ولایت مداری و اطاعت از رهبر است اگر یک نفر به اندازه یک سلول احساس کند از ولایت بیشتر می داند این دقیقا اسفل السافلین است و باید از او عبور کرد. رای خوب رای دادن به یاران حاج قاسم است.

 

 

ارسال نظرات