پیام فرمانده سپاه شهرستان بوشهر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت و روز ارتباطات در پیامی این روز را به دست اندکاران روابط عمومی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۰۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵

پیام فرمانده سپاه شهرستان بوشهر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت و روز ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز را به دست اندکاران روابط عمومی تبریک گفت،که متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی هنر و علم است که درون و برون سازمان را به همه پیوند می دهد.(مقام معظم رهبری(مدظله العالی))

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به نام ارتباطات و روابط‌عمومی گویای این مهم است که امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی به نحو شایسته انعکاس نمی یابد.

تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی هر سازمان و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آن به شمار می‌رود، اما ارتباط صرفا مبادله‌ اطلاعات در باره‌ی واقعیت‌های سخت افزاری نیست. بلکه ارتباط به معنای‌تبادل‌افکار، ‌احساسات، عقاید و تجربیات نیز هست و از منظر اجتماعی ارتباط بین اجزای جامعه رشد و بقای جامعه را تضمین می‌کند.

اینجانب به مناسبت فرا رسيدن ۲۷ ارديبهشت، روز فعالان عرصه ارتباطات، فرصت را مغتنم شمرده، اين روز شكوهمند را كه با الهام از هم افزايی و هم انديشی و با هدف توسعه ارتباطات انسانی فضايی سالم براي اطلاع رسانی وسيع، وثيق و ارتباطات صميمانه و اثر بخش بين مردم فراهم مي نمايند را به تلاشگران عرصه ارتباطات به ویژه همکارانم در روابط عمومی تبریک عرض می نمایم.
اميد است در ظل توجهات وليعصر(عج) و منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) همـواره پشتيبــان و پشتوانه ای در جهت پيشبرد اهـداف عاليه نظام مقـدس جمهوری اسلامـی بوده و كماكـان بـا ارتبـاط مـوثر در سـامـان دادن امـور روابـط عمومـی،پايـدار و نقش آفـرين بـاشند.

و من الله توفیق

سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات