خبرهای داغ:
فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خوزستان گفت: در این مرحله بیش از ۳۰۰ طلبه و بسیجی جهادگر داوطلب با هدف همیاری کادر محترم درمان و خدمت به بیماران کرونایی به بیمارستان‌های اهواز اعزام شدند.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۲۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز در رابطه با سومین مرحله اعزام جهادگران عرصه سلامت اظهار کرد: در این مرحله بسیج طلاب و حوزه علمیه خوزستان با همکاری شورای نهادهای حوزوی بیش از ۳۰۰ طلبه و بسیجی جهادگر داوطلب را به مدت ۸۸ روز به پنج بیمارستان کرونایی شهر اهواز اعزام کردند.

وی افزود: مرحله سوم اعزام جهادگران عرصه سلامت به بیمارستان‌های کرونایی از تاریخ ۲۷ بهمن ماه آغاز شد و تا ۲۴ اردیبهشت ماه ادامه داشت.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خوزستان عنوان کرد: در این مرحله بیش از ۳۰۰ طلبه و بسیجی جهادگر داوطلب با هدف همیاری کادر محترم درمان و خدمت به بیماران کرونایی به بیمارستان‌های گلستان، امام خمینی ره، رازی، امیرالمومنین و سینا شهر اهواز اعزام شدند.

پرچم گفت: مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی که در این مرحله اجرا شد برگزاری جشن اعیاد شعبانیه، جشن میلاد امیرالمومنین (ع) و عید مبعث، جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و امام زمان(عج)، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ویژه برنامه سال تحویل بود.

وی افزود: تشکیل کانال مدافعان سلامت در پیامرسان روبیکا با هدف اجرای مسابقات فرهنگی ویژه کادر درمان و بیماران کرونایی،
فضاسازی بیمارستان و خیابان‌های مجاور با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز و برگزاری جشن تولد برای کادر درمان در ایام عید نوروز نیز بخشی دیگر از این برنامه‌ها بود.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خوزستان بیان کرد: ضمنا در ماه رمضان طلاب و بسیجیان جهادگر با زبان روزه در کنار کادر درمان تمام قامت در خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه حضور جهادگران عرصه سلامت در بیمارستان‌ها مورد استقبال کادر درمان و بیماران قرار گرفته و بحمدالله اثرگذار بوده است این اطمینان خاطر را به مردم شریف خوزستان میدهیم که در صورت نیاز باری دیگر با توانی مضاعف و با قدرت تمام در عرصه حضور پیدا خواهیم کرد.

پرچم گفت: در آخر وظیفه خود میدانم از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های حجت الاسلام موسوی‌فرد، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اهواز، آیت الله جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، آقای رستگار مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج)، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) و همچنین رئیس نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اهواز و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها