خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان خبرداد:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری جلسات هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات متنوع سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان در ناحیه سپاه هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۳۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: امسال بر نامه های متنوعی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و دلاور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای مجازی و فضای حقیقی شامل بیش از ۶۰ بر نامه با حضور بسیجیان و سایر اقشار بسیج در سطح شهرستان هندیجان برگزار خواهند شد که دراین باره جلسات ستاد هماهنگی و برنامه ریزی سوم خرداد سالروز آزاد ی خرمشهر در ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.

 

وی افزود: عمده ترین برنانه ها شامل غبار روبی و عطر افشانی شهدا و شهدای آزاد سازی خرمشهر، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثار گر ، مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی، نصب بنر و پوستر ، پیام های سالروز آزاد سازی خرمشهر در فضای مجازی ، نشست های روشنگری و بصیرتی حقیقی و فضای مجازی ودیگر برنانه های که انشاله اجرایی خواهند شد.

 

وی بابیان اجرای منظم برنامه های سوم خرداد گفت: برنامه ها بیشتر در موضوعات فرهنگی، بهداشتی ، نشست های روشنگری و محرومیت زدایی و بسته های کمک معیشتی و خدمات رسانی جهادی به خانواده های محروم و آسیب دیدگان از ویروس کرونا خواهد بود که در شهر و روستا های شهرستان هندیجان با حضور پرشور بسیجیان خواهر و برادر انجام می گیرند .

 

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب عنوان نمود: بهترین الگوی رفتاری برای نسل های کنونی و آینده گان همین گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و معرفی حماسه ها و رشادت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها