تجمع اعتراضی بسیجیان آستارایی/ رژیم صهیونیستی رژیمی کودک‌کش است

امام جمعه آستارا رژیم صهیونیستی را رژیمی کودک‌کش معرفی کرد و گفت: این امر با گسستگی مواجه شده و در برابر راکت‌های مقاومت مستاصل شده است، و با موشک‌های خود کودکان بی گناه نوار غزه را بمباران می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۵۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
به گزارش خبرگزازی بسیج از آستارا، بسیجیان و آحاد مردم شهرستان آستارا امروز ظهر در تجمع اعتراضی در محل حوزه علمیه حضرت، ولی عصر (عج) شهر آستارا، حملات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه غزه فلسطین و حمله تروریستی به مدرسه دخترانه افغانستان که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از دختران مظلوم شیعه افغانستان شد را محکوم نمودند.

امام جمعه آستارا در این مراسم با بیان اینکه استکبار با ورود خود به هر کشوری فقط ویرانی به ارمغان آورده است، اظهار کرد: استکبار به دنبال ایجاد نا آرامی در منطقه بوده و برای تحقق این امر از هر روشی استفاده و با انفجار‌های تروریستی سعی در ایجاد ترس وحشت در بین مردمان آن مناطق دارد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا رژیم صهیونیستی را رژیمی کودک‌کش معرفی کرد و گفت: این رژیم با گسستگی مواجه شده و در برابر راکت‌های مقاومت مستاصل شده است، لذا به این دلیل از انسان و کودک سپر انسانی درست کرده و با موشک‌های خود کودکان بی گناه نوار غزه را بمباران می‌کند.

​انت‌های پیام/
ارسال نظرات