خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

توقیف ۲ هزار قطعه مرغ غیر بهداشتی در بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف ۲ هزار قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشتی در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۵۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
توقیف ۲ هزار قطعه مرغ غیر بهداشتی در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بهار، یک دستگاه کامیون حامل مرغ فاقد مجوز در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی متوقف شد.

وی افزود: با توقیف و انتقال خودرو مورد نظر به مقر انتظامی در بازرسی از آن، ۲ هزار قطعه مرغ فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

نوری افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ تن مرغ غیر بهداشتی که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و در بررسی‌ها مشخص شد، راننده خودرو هیچ‌گونه مدراک و مجوز قانونی برای انتقال این محموله ندارد.

وی گفت: حمل و توزیع این گونه محموله‌ها باید با مجوز قانونی و خودرو‌های مخصوص انجام شود و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تردد مواد غذایی غیر بهداشتی و غیرمجاز موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات