تبریز- فرماندار ورزقان گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران ۱۰ میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند ورزقان اختصاص داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۶۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خانی گفت:۱۰ میلیارد ریال به حساب مشارکت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی واریز و هماهنگی لازم با این اداره کل برای خرید تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند مناطق ورزقان و خاروانا انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا مانع برگزاری کلاس‌های آموزش حضوری در یک سال گذشته شده است گفت: با توجه به شرایط موجود احتمال ارائه آموزش در سال تحصیلی آینده نیز به صورت غیر حضوری وجود دارد لذا در این میان با پیگیری و مکاتبات لازم، مشارکت شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون را برای خرید تبلت دریافت کردیم.

خانی ضعف پوشش اینترنت تلفن ثابت و همراه شهرستان را از دیگر مشکلات پیشروی ارائه آموزش مجازی در این شهرستان اعلام کرد و گفت: در یک سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی۲۷ سایت همراه شهرستان در اولویت ارتقای تجهیزات به نسل سه و چهار اینترنت قرار گرفته‌اند که تعداد قابل توجهی از این طرح ها تحقق یافته است.

وی ساخت ۱۹ سایت بی. تی. اس جدید در شهرستان را از دیگر پروژه‌های در حال اجرای اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی برای رفع مشکل پوشش تلفن و اینترنت همراه برشمرد و گفت: تعداد قابل‌توجهی از سایت‌های جدید راه‌اندازی شده است.

ارسال نظرات