مسئولان با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در مهاباد دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۴۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت الاسلام سید علی سیدنظری به همراه منوچهر مودبی معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد، مسئول کانون بازنشستگان این شهرستان در یک فضای صمیمی با خانواده پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در این شهرستان دیدار کرد.

حجت الاسلام سیدنظری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام شهرستان، خانواده‌ شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های ارزشمند جامعه خواند و اظهار داشت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان عرضه جهاد و شهادت به نوعی لبیک به ندای مقام معظم رهبری است، مهم‌ترین وظیفه مسئولان را تکریم خانواده شهدا دانست و افزود: خانواده معظم شهدا در دامان خود فرزندان رشید و مؤمن تربیت کرده و با تشویق آنان برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند.

سید نظری با اشاره به جایگاه والای شهدا، صبر و بردباری خانواده معظم شهدا را ستود و آن را یکی از شاخصه‌های حفظ نظام انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگوسازی شخصیت و سیره زندگی این عزیزان یکی از وظایف اصلی جامعه در قبال شهیدان است.

وی ابراز داشت: شهدا تمام هستی خود را برای حفظ دین و آرمان امام شهدا ایثار کرده و امروز نیز رهبر معظم انقلاب با همان صلابت امام(ره)، نظام اسلامی را هدایت می‌کنند.

 در ادامه منوچهر مودبی معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد از بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه جهاد به‌عنوان بزرگترین سرمایه سپاه نام برد و افزود: امیدواریم بازنشستگان با انتقال تجربیات خود به جوانانی که تازه وارد این عرصه شده اند، آن‌ها را یاری کنند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان سپاه بهترین سال‌های عمر خود را صرف دفاع از انقلاب و میهن کرده‌اند، افزود: دیدار با این عزیزان را امری واجب بر خود می دانیم و با این دیدارها مشکلات این قشر را به‌خوبی رصد کرده و برای برطرف کردن آن‌ها تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات