مدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:
مدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: وصیت نامه سیاسی عبادی و راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) باید احیا شود.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۹۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی در نخستین نشست هماهنگی بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، افزود: برای احیای وصیت نامه سیاسی عبادی امام راحل و همچنین راه ایشان بایستی از تمام فضاهای موجود اعم از حقیقی و مجازی استفاده کنیم.

وصیت نامه سیاسی عبادی امام خمینی (ره) بایستی احیا شود

وی اظهار داشت: معرفی امام خمینی (ره) یکی از ضروریات و نیاز جامعه امروز است زیرا جوانان و نسل جوان امروز راه و مسلک ایشان را نمی شناسند باید در هر قالبی که بتواند جوانان و نوجوانان را به خود جذب کند از جمله شیوه های مختلف ادبی و هنری بهره برد.

حجت الاسلام والمسلمین روحی یزدی گفت: حوزه شهری نیز می تواند با المان سازی، تبلیغات بیلبوردی و بنر نیز برای این هدف استفاده کند ضمن اینکه با توجه به شرایطی که از سال گذشته به لحاظ شیوع ویروس منحوس کرونا به وجود آمده، بستری گسترده به نام«شاد» در فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان فراهم شده که دستگاه های مرتبط می توانند از این بستر برای تبیین و ترویج سیره و مسلک امام راحل بهره ببرند.

وی افزود: شرایط کنونی کشور نشان داده که سرمایه گذاری در فضای مجازی مناسبت ترین بستر و فرصتی است که باید بهره مناسب را از آن برد در حالیکه در آینده هم به این فضا نیاز خواهیم داشت.

روحی یزدی پس از جمع آوری نظرات اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص چگونه برگزار شدن مناسبت های ۱۴ و ۱۵ خرداد و همچنین ۱۶ خرداد که مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) می باشد، اظهار داشت: بنا داریم تا در تمام شهرستان های استان تجمعاتی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی گفت:‌در این سه روز به خصوص روز ۱۴ خرداد باید با برنامه ریزی مناسب شهر را زنده نگه داشت و علیرغم اینکه سه روز تعطیلی متوالی می باشدو انتظار می رود اصناف با برافراشتن پرچم های سیاه بر سردر واحدهای صنفی  بیش از پیش همکاری کنند.

مدیرکل امور استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: علاوه بر برگزاری مراسم شهادت رییس مکتب تشیع، در اماکن مقدس استان مراسم عزاداری برگزار و مزار شهدا نیز گلباران خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین روحی یزدی گفت: متاسفانه در استان البرز و به خصوص کرج خیابان و یا میدان شاخصی به نام امام خمینی (ره)‌نداریم و فقط یک میدان کرج سابق است که آن هم هنوز در بین مردم و عوام به نام میدان کرج نام برده می شود.

وی با بیان اینکه این ایراد به شهرداری و شورای شهر برمی گردد، افزود: بهتر است تا یک خیابان اصلی به نام امام خمینی (ره)‌داشته باشیم تا نام و یاد امام راحل هیچوقت فراموش نشود.

در این نشست از سوی یکی از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیشنهاد شد که ایستگاه اصلی قطارشهری کرج واقع در چهارراه گلزار این شهرستان که به زودی به بهره برداری می رسد، به نام امام خمینی (ره) نامگذاری شود.

در این نشست اعضای شورای که نمایندگانی از دستگاه های فرهنگی اجتماعی استان هستند، برنامه های پیش بینی شده خود برای نیمه خرداد ماه سال جاری را اعلام کردند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات