فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت که رژیم منحوس صهیونیستی با اقدامات و جنایت های وحشیانه ای که انجام می دهد، دیوانه وار به سمت نابودی و اضمحلال کامل پیش می رود.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۱۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» روز سه شنبه در آیین معرفی فرمانده جدید پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان، افزود: زمانی که رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان مستقر شد، پس از شکست های مفتضحانه و متوالی از رزمندگان اسلام و قهرمانان غزه و فلسطین، وحشیانه به مناطق مسکونی و زنان و کودکان بیگناه حمله کرد.

وی با بیان اینکه شکست های مفتضحانه رژیم صهیونیستی وعده الهی است، اظهار داشت: در جنگ اخیر تاکتیک های پیشرفته از رزمندگان فلسطین را شاهد بودیم و شب گذشته نیز یک ناوچه رژیم صهیونیستی در نزدیکی ساحل مورد اصابت موشک قرار گرفت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جوانان فلسطینی روزی با سنگ به جنگ دشمن می رفتند اما هم اینک با موشک های با حجم زیاد، گسترده، تاکتیک های متمرکز و هدفمند رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار می دهند.

امیر نصیرزاده افزود: پیشرفت های مهم مردم فلسطین موجب شده رژیم صهیونیستی با سرعت زیاد به سمت نابودی پیش برود و یکی از مسئولان اسرائیل به تازگی عنوان کرده که «اسرائیل امروز در بدترین شرایط خود در طول ۷۲ سال گذشته است».

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک اندیشه و فکر است، اظهار داشت: امکان جلوگیری از این تفکر وجود ندارد چرا که این اندیشه، فکر و تفکر ناب اسلامی مقابله با ظلم و ظلم ستیزی را ترویج داده و این کار موجب بیداری ملت ها برای مقابله با ظالمان شده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ایران اسلامی هم اینک به محور مقامت تبدیل شده است، بنابراین ملت ایران نیز باید بیدار و هوشیار در فرصت های مناسب در کنار انقلاب و یار انقلاب باشند.

امیر نصیرزاده گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ باید همه برای برگزاری باشکوه این رویداد تلاش کنیم و از کارکنان غیور، انقلابی و خوش نام نیروی هوایی انتظار می رود خانواده و کارکنان را توصیه به حضور حداکثری در انتخابات کنند.


پایگاه نوژه همدان شر داعش را از مرزهای کشورمان دفع کرده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه گفت: پایگاه سوم شکاری شهید نوژه افتخار استان همدان است، این پایگاه تاثیر بسیاز زیادی در پیروزی انقلاب و نقشی حیاتی در هشت سال جنگ تحمیلی برعهده داشت.

وی با بیان تاثیر پر رنگ این پایگاه در پشتیبانی از محور مقاومت، اظهار داشت: خلبانان پایگاه نوژه شر داعش شرور و کثیف را از محدوده مرزهای ایران اسلامی دفع کردند.

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: این پایگاه با انجام عملیات هایی قوی و هدفمند، عوامل داعش را که تا حدود ۵۰ کیلومتری مرز ایران آمده بودند در هم شکست.
نقش پایگاه هوایی نوژه در آزادی خرمشهر

فرمانده نهاجا ادامه داد: اتحاد و همدلی نیروهای مسلح که از دوران انقلاب و دفاع مقدس آغاز شد و همچنان ادامه دارد، موجب شد تا نیروهای مسلح دوشادوش و دست در دست هم در برابر دشمنی که نقشه شوم می کشید بایستند و یک بازدارندگی دائمی ایجاد کنند تا دشمنان جسارت تعرض به کشورمان را نداشته باشد.

وی اضافه کرد: نیروی هوایی ارتش در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در قرارگاه دزفول حضور داشت و قبل از طرح ریزی عملیات، شناسایی هوایی آغاز و یک عکس تاثیر گذار توسط یکی از خلبانان پایگاه شهید نوژه از منطقه عملیاتی مورد نظر گرفته شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این هواپیما با ورود به عمق دشمن مورد اصابت سه موشک قرار گرفت اما خلبان تعادل جنگنده را از دست نداد و با وجود احتمال قطعی سقوط، هواپیما بر روی زمین نشست.

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: عکس دریافت شده در طرح ریزی عملیات اثر بسزایی داشت چرا که نیروهای خودی متوجه شدند دشمن در بخشی از غرب کارون مستقر نیست بنابراین با احداث پلی، از این محل به مواضع دشمن بعثی نفوذ کردند.

وی یادآوری کرد: همچنین در جریان این عملیات عکس دیگری از پل شناور و غرق شده در یک متری عمق آب گرفته شد که این پل نقش پشتیبانی و رسیدن تدارکات به لشگر ۱۱ عراق را داشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این پل تاثیر زیادی در پیروزی عملیات بیت المقدس و قطع امید دشمن از ادامه مقاومت داشت بنابراین خلبانان غیور ایران زیر آتش پدافند دشمن در ۲ عملیات اقدام به انهدام این پل کردند و این توفیق موجب شد لشگر ۱۱ عراق به طور کامل از بین برود.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده خاطر نشان کرد: نیروی هوایی علاوه بر عکس برداری از نقاط حساس فعالیت هایی نیز در این عملیات داشت برای نمونه ناوگان ترابری نیروی هوایی از یکماه قبل از آغاز عملیات تنها در یک شب ۶ هزار نیرو را از مشهد به اهواز منتقل کرد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: خلبانان در عملیات بیت المقدس با بیش از ۹۰۰ سورتی پرواز بیش از ۳۰۰ تن بار روی سر دشمن ریختند و پس از آزادی خرمشهر، صدام دست به عملیات سیاسی زد و عقب نشینی در این عملیات را به حضور نظامیان عراقی برای مقابله با رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان گره زد که این یک نمایش سیاسی و دروغی بیش نبود.

در این آیین سرتیپ دوم امیر «پرویز مرادبکی» به عنوان فرمانده جدید پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان معرفی و از خدمات سرتیپ دوم «رضا خدایی» تقدیر شد.

ارسال نظرات