خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

پیشگیری از سرقت موتورسیکلت با تجهیز آن به لوازم ایمنی

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: تجهیز موتورسیکلت به لوازم ایمنی، پرهیز از پارک آن در مکان‌های خلوت و تاریک و رها نکردن آن به صورت روشن، از مهمترین راهکارهای پیشگیرانه از سرقت موتورسیکلت است.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۵۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱

پیشگیری از سرقت موتورسیکلت با تجهیز آن به لوازم ایمنیسرهنگ افشین یاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن توصیه به مالکان و راکبان موتورسیکلت در نگهداری صحیح از این وسیله نقلیه، راهکارهایی را برای جلوگیری از سرقت آنها ارائه کرد و اظهار داشت: تجهیز موتورسیکلت به لوازم ایمنی، پرهیز از پارک آن در مکان‌های خلوت و تاریک و رها نکردن آن به صورت روشن، از مهمترین راهکارهای پیشگیرانه از سرقت موتورسیکلت است.

وی با اشاره به استفاده روزافزون بیشتر افراد، از این وسیله به دلیل مساعد شدن شرایط آب و هوا گفت: مسئله مهم حفظ صحیح و نگهداری اصولی موتورسیکلت برای جلوگیری از سرقت آن توسط سارقان فرصت طلب است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: تجهیز کردن موتورسیکلت به سوئیچ مخفی، قفل با شاخ، قفل و زنجیر ضدبرش و قفل‌های ایمن دیگر، نگهداری آن در پارکینگ و محل‌های ایمن و... نیز از راهکارهای پیشگیرانه از سرقت است.

وی ابراز داشت: با رعایت نکات فوق از سوی مالکان و راکبین موتورسیکلت‌ها، شاهد کاهش چشمگیر وقوع سرقت این گونه وسائط نقلیه در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات