خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام «خاکی» گفت: آنهایی که در تحریم‌ها متهم ردیف اول هستند و حتی داروهای بیماران خاص را نیز تحریم کرده و سلامت مردم ایران برای آنها هیچ اهمیتی ندارد، اکنون دلسوز ملت ایران شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۷۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

به گزارش  بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام «محمد خاکی» هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان امروز در جمع کارکنان ناجا در شهرستان باغملک که با محوریت انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: دشمن توطئه‌های خود را برای مشارکت نکردن مردم در انتخابات در فضای مجازی با تمام قدرت آغاز کرده و در ادعای واهی مطرح کرده این انتخابات مهندسی شده و نتایج آن نیز مشخص است.

وی افزود: آنهایی که در تحریم ها متهم ردیف اول هستند و حتی داروهای بیماران خاص را نیز تحریم کرده و سلامت مردم ایران برای آنها هیچ اهمیتی ندارد، اکنون دلسوز ملت ایران شده‌اند.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان ادامه داد: حتی منافقین که خود بزرگترین خیانت‌ها و جنایت‌ها را علیه مردم مرتکب شدند در شرایط کنونی دلسوز ملت شده‌اند در حالی که ترورها، بمب گذاری‌ها و کمک به رژیم بعث در حمله به ایران، از سوی این گروهک، هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

وی بیان کرد: دشمنان به هر طریقی در این زمان حساس در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه تلاش می کنند چرا که یکی از پشتوانه‌های مهم جمهوری اسلامی انتخابات و راهپیمایی‌های حماسی است.

حجت‌الاسلام خاکی گفت: دشمنان می‌دانند که با روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی دیگر فاتحه تحریم‌ها را باید بخوانند به همین جهت سعی در کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات و تشدید جنگ روانی در فضای مجازی کرده‌اند.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان افزود: رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات را تکلیف شرعی و واجب عینی می‌دانند و امید است در انتخابات پیش رو با حضور پرشور خود در صحنه مشت محکمی بر دهان استکبار وارد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها