هفتمین کنفرانس انرژی بادی ایران در دانشگاه صنعتی شاهرود بصورت مجازی برگزار شد

شاهرود_هفتمین کنفرانس انرژی بادی ایران با همکاری انجمن انرژی بادی ایران و دانشگاه صنعتی شاهرود بصورت مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۳۶۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
هفتمین کنفرانس انرژی بادی ایران در دانشگاه صنعتی شاهرود بصورت مجازی برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، هفتمین کنفرانس انرژی بادی ایران با همکاری انجمن علمی انرژی بادی ایران و دانشگاه صنعتی شاهرود بصورت مجازی در حال برگزاری می‌باشد.
دکتر مرتضی رحیمیان دبیر کمیته علمی این کنفرانس هدف برگزاری این کنفرانس را ایجاد بستر مناسبی جهت بررسی مسائل فنی، اقتصادی و محیط زیست انرژی بادی و ارائه راه کار‌های مؤثر برای توسعه صنعت انرژی بادی در ایران و جهان عنوان نمود.
رحیمیان با اشاره به این موضوع که در سال‌های اخیر انرژی بادی در جهان شاهد رشد چشمگیری بوده است و پیش بینی می‌شود با ادامه رشد سرمایه گذاری در این صنعت، این روند در سال‌های آتی ادامه یابد، گفت: به یاری خداوند هفتمین کنفرانس انرژی بادی ایران با همکاری انجمن علمی انرژی بادی ایران و دانشگاه صنعتی شاهرود بصورت مجازی در حال برگزاری است. وی توضیح داد: در این کنفرانس، با گردهمایی کلیه دانشگاهیان و صنعتگران، ضمن ارائه آخرین دست آورد‌های علمی، با بررسی چالش‌های پیش رو، راهکار‌های توسعه این صنعت در کشور با توجه به شرایط اقتصادی کنونی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. کنفرانس انرژی بادی ایران تنها همایشی است که همه فعالان صنعت انرژی بادی را اعم از مسئولین دولتی، قانون گذاران، سرمایه گذاران، دانشگاهیان، مجریان و مشاوران گرد هم آورده و به صورت واقع بینانه به این بخش می‌پردازد.
دبیر کمیته علمی کنفرانس، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، سیاست گذاری و محیط زیست را از جمله محور‌های این کنفرانس برشمرد و افزود: حضور مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ بین المللی و مسئولین سازمان‌های معتبر جهانی بر غنای این گردهمایی خواهد افزود و هفتمین کنفرانس انرژی بادی ایران فرصت مغتنمی را برای همه پژوهشگران، دست اندرکاران و علاقمندان به انرژی بادی کشور فراهم می‌آورد که ضمن پرداختن به اقدامات انجام شده، نقشه راهی عملی برای توسعه هر چه سریعتر این صنعت ترسیم نمایند؛ لذا امید داریم که نقد سبد انرژی کنونی در ایران و جهان و بهبود وضعیت آن در بستر برگزاری این کنفرانس محقق گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار