مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: ما در انتخابات دو قدم در پیش داریم، قدم اول حضور حداکثری مردم پای صندوق اخذ رای و قدم دوم انتخاب فرد اصلح می باشد.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۱۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین اسکندری در نشست بصیرتی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) که با حضور فرمانده هان حوزه ها و پایگاه های تابع این سپاه ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: ما در انتخابات دو قدم در پیش داریم، قدم اول حضور حداکثری مردم پای صندوق اخذ رای و قدم دوم انتخاب فرد اصلح می باشد.

وی افزود: انتخاب افراد اصلح در شورای شهر کرج همانند انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری کشور اهمیت دارد، زیرا انتخاب فرد خوب برای سرنوشت مردم و انقلاب مهم است و این افراد می توانند خلاف جمهوری اسلامی یا در مسیر جمهوری اسلامی باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) عنوان کرد: بسیجیان می توانند با بیان ویژگی های فرد اصلح با توجه به بیانات مقام معظم رهبری برای مردم محله خود بصیرت افزایی کنند.

سرهنگ پاسدار حاجی محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده هان پایگاه ها و حوزه ها جهت نقش آفرینی در رزمایش های مواسات و همدلی، اظهار کرد: اجرای متناسب پویش کمک مومنانه باعث می شود اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه آسیب کمتری در این برهه از زمان ببینند.

وی عنوان کرد: برنامه و اقدامات سال ۱۴۰۰ بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، مقام معظم رهبری در راستای اجرای این سند راهبردی گفتند: باید توکل به خدا، حفظ انگیزه، پرهیز از بی عملی، نظارت بر کارها را مد نظر داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در پایان با بیان این که باید با جبهه ی دشمن مقابله کرد، دشمن هم در جنگ نرم و هم سخت حضور دارد، خاطر نشان کرد: نباید غافل بشیم و باید با قوت بیشتر حرکت کنیم، تحقق بسیج میلیونی، پیش برندگان بسیج، مردمی کردن دفاع از انقلاب و تعالی سازمان ها و تقویت مردمی بسیج چهار هدف اصلی سند و پایه سپاه و بسیج است و باید بسیج را پرورش داد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات