خبرهای داغ:
تیم فولاد خوزستان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال فوتبال باشگاه‌های کشور راه پیدا کرد.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۲۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

 در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های قشقایی شیراز و فولاد خوزستان امشب در ورزشگاه پارس شیراز درمقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

سفیدپوشان قشقایی شیراز در نیمه اول با ارائه یک بازی منظم تمام راه‌های نفوذ بازیکنان فولاد خوزستان را بسته بودند و روی ضدحملات چند موقعیت خطرناک را به وجود آوردند که روی یکی از این صحنه‌ها با استفاده از اشتباه مدافعین فولاد و فرصت‌طلبی محمد خادمی در دقیقه ۱۹ به گل رسیدند. شوت رضا مرادی در دقیقه ۲+۴۵ نیز می‌توانست تبدیل به گل دوم شود که سنگربان فولاد توپ را به کرنر فرستاد. سرخ‌پوشان جنوبی در این نیمه چندان در خلق موقعیت موفق عمل نکردند و دروازه قشقایی کمتر به خطر افتاد.

در نیمه دوم، فولاد مردان به بازی سرعت بیشتری دادند و با انجام تغییراتی در بخش تهاجمی به دنبال زدن گل مساوی بودند که در دقیقه ۵۲ از روی یک ضربه کرنر توسط شروین بزرگ نتیجه را برابر کردند تا بازی گرم‌تر از قبل دنبال شود. شروین بزرگ در دقیقه ۷۶ دومین گل فولاد را نیز به ثمر رساند تا سرخ‌پوشان جنوبی از حریف شیرازی پیش بیفتند.

این بازی سرانجام با نتیجه ۲ بر یک به نفع فولاد خوزستان تمام شد و شاگردان جواد نکونام به جمع ۸ تیم مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی راه یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها